مقالات دوربین مداربسته

معرفی کامل سوییچ 24 پورت poe

یکی از قدرتمند ترین سوئیچ های شبکه سوییچ 24 پورت poe است. این سوئیچ در مدل های مدیریتی و غیر مدیریتی عرضه می شود. همچنین داری پورترهای بیشتری برای روتر می باشد. سهولت استفاده از این سوئیچ و داشتن پورت های متعدد در آن باعث شده تا گزینه ای ایده آل برای شبکه های سازمانی باشد. با به کار گرفتن این سوئیچ می توان از راه دور برق پورت های جداگانه را تنظیم کرد. با داشتن مدل مدیریتی آن می توانید از وضعیت سوئیچ مطلع شوید و بدانید بر روی هر پورت چه چیزی متصل شده است. حتی از میزان فعالیت پورت ها مطلع می شوید و به خوبی می توانید ترافیک آن ها را نظارت کنید.

برای مشاهده انواع مدل های این سوئیچ اینجا کلیک کنید

مشخصات سوییچ 24 پورت poe

سوییچ 24 پورت poe برای مکان هایی با افزایش ترافیک شبکه مناسب است. زمانی که می خواهید برای مکان خود سوئیچ انتخاب کنید باید ابتدا مشخص کنید که به چند پورت نیاز دارید. سوییچ های شبکه در انواع مدل های 8 تا 48 پورت طراحی می شوند. اگر محیط سازمانی شما ابعاد متوسطی دارد مدل 24 پورت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این سوئیچ برای ایجاد یک شبکه کارآمد با سرعت بالا مناسب است و شما می توانید 24 دستگاه از قبیل تلفن ویپ، کامپیوتر، لپ تاپ، چاپگر و … را به آن متصل کنید. با این سوئیچ انتقال سریع اطلاعات در بین دستگاه ها راحت تر است.

انواع سوییچ 24 پورت

همانطور که گفته شد سوییچ 24 پورت poe در دو نوع مدیریتی و غیر مدیریتی طراحی می شود که مدل مدیریتی دارای انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان و کاهش OPEX است. برای شبکه های تجاری و خانگی به راحتی می توان این سوئیچ را استفاده کرد.

سوییچ مدیریتی 24 پورت قابلیت پشتیبانی از VLan و ویپ را دارد و استفاده از آن راحت تر از مدل غیر مدیریتی است. هر پورت این دستگاه 30 وات برق تامین می کند که برای دوربین های ایپی گزینه مناسبی است. این سوئیچ ها برق را از طریق کابل شبکه تامین می کنند و به وسیله این پورت ها می توان دستگاه های مختلفی را بدون نیاز به کابل کشی راه اندازی کرد.

سوییچ 24 پورت poe

قیمت سوئیچ 24 پورت poe دی لینک

قیمت مناسب سوئیچ 24 پورت poe دی لینک کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است در نتیجه صاحبان کسب و کارهایی که قصد استفاده از امکانات پیشرفته برای رشد کسب و کار خود را دارند می توانند از این نوع سوئیچ استفاده کنند. مدل های مدیریتی این سوئیچ پرکاربردتر و گران تر از مدل های غیر مدیریتی هستند چون قابلیت پشتیبانی از VLAN و VoIP، مدیریت حرفه ای شبکه و نیاز به کیفیت سرویس را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید