مقالات دوربین مداربسته

معرفی کامل سوئیچ 16 پورت poe

سوئیچ 16 پورت poe یکی از کاربردی ترین سوئیچ ها در حوزه ارتباطات است. با این سوئیچ امکان اتصال 16 دستگاه همزمان فراهم شده است. سوئیچpoe 16 port کمک زیادی به داده ها و منبع تغذیه همزمان از طریق یک کابل اترنت می کند. با توجه به اینکه بیشتر دستگاه ها و تلفن های امروزی از اینترنت استفاده می کنند در نتیجه امکان استفاده از سوئیچ ها روز به روز در حال افزایش است.

برای مشاهده انواع سوئیچ 16 پورت poe می توانید اینجا کلیک کنید

مشخصات سوئیچ 16 پورت poe

سوئیچ 16 پورتpoe یک سوئیچ شبکه است که دارای فناوری Power over Ethernet می باشد. وجود این فناوری کمک می کند تا هم اتصال برق و هم اتصال شبکه با کابل اترنت انجام شود. با توجه به اینکه تعداد پورت های این سوئیچ زیاد است در نتیجه می تواند در سازمان های بزرگ دستگاه های مختلفی را همزمان متصل کند.

انواع سوئیچ 16پورت poe

سوئیچ 16 پورت poe در انواع مدل های مدیریتی و غیر مدیریتی وجود دارد. انواع دستگاه های مختلف از قبیل کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور و … را می توان به این سوئیچ متصل کرد. البته بایستی دستگاه از فناوری پی او ای پشتیبانی کند. شرکت ها و دفاتر مختلف هم می توانند انواع تلفن های VoIP و ویدئویی، دوربین های IP، AP بی سیم، دستگاه های صوتی و پایانه های کامپیوتر از راه دور و غیره را به سوئیچ متصل کنند.

مزایای سوئیچ های 16 پورت poe

سوئیچ 16پورت poe به دلیل داشتن این فناوری دارای مزایای زیر است:

انعطاف‌پذیری: این دستگاه انعطاف پذیری بالایی برای کابل کشی های شبکه کاربران دارد و امکان نصب دوربین های نظارتی را در هر مکانی فراهم می آورد.

سادگی: سوئیچ پی او ای به سادگی باعث استقرار شبکه می شود و با وجود آن نیازی به گرفتن pse های اضافه نیست.

کارایی هزینه: با استفاده از سوئیچ 16پورت poe دیگر نیازی به خرید کابل های برق و صرف هزینه های بالا نیست.

سوئیچ 16 پورت poe

ویژگی های سوئیچ 5 پورت poe

یکی از سوئیچ های پرکاربرد در خانه و محل کار سوئیچ 5 پورت poe است. تعداد پورت این سوئیچ نسبت به سوئیچ 16 پورت poe کمتر می باشد اما عملکردی مشابه با آن دارد. 4 پورت این سوئیچ مجهز به فناوری پی او ای و یک سوئیچ آن معمولی است. این سوئیچ ها برد بالایی دارند. هر پورت از این دستگاه قادر به ارسال برق 30 واتی است. این سوئیچ به نوعی طراحی شده که از نوسانات برقی محافظت می کند. برای راه اندازی دوربین های مدار بسته بهترین گزینه ممکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید