مقالات دوربین مداربسته

معرفی کامل کابل ترکیبی دوربین

کابل ترکیبی دوربین یکی از رایج ترین کابل ها در مصارف خانگی و داخلی است. کابل ترکیبی دوربین به منظور انتقال تصاویر میان دوربین مدار بسته و دستگاه DVR استفاده می شود. هر چه کیفیت کابل بهتر باشد تصاویر ضبط شده هم در دستگاه دی وی آر کیفیت بالاتری دارند. در کابل های ترکیبی 2 رشته برق و کابل دیتا هم وجود دارند. در برخی از کابل ها رشته های برق از جنس آلومینیوم هستند اما هسته مغزی از جنس مس می باشد. نمونه های تمامی رشته های داخل کابل از جنس مس هستند. از لحاظ ظاهری این کابل شبیه به کابل آنتن است اما طراحی داخلی آن متفاوت می باشد.

برای مشاهده انواع کابل ترکیبی دوربین اینجا کلیک کنید

قیمت کابل RG59 تمام مس و ویژگی های آن

قیمت کابل ترکیبی دوربین با توجه به مزایایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. کابل RG59 تمام مس طول عمر بالایی دارد در نتیجه خرید آن مقرون به صرفه می باشد. کابل های تمام مس ظرفیت انتقال بالایی دارند. در مقابل هم مخارج نگهداری آن ها بسیار پایین می باشد. این کابل دارای پهنای باند نسبتا وسیع بوده که برای اکثر سرویس های مخابراتی و انتقال تصویر مناسب است. برای مسافت های طولانی استفاده از کابل RG59 تمام مس مناسب می باشد چون بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی، تصاویر را به دستگاه دی وی آر انتقال می دهد.

اطراف هر کدام از قسمت های داخلی سیم توسط روکش های مقاومی پوشانده شده است. جنس روکش هم تا حد زیادی روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. برای لایه خارجی کابل های ترکیبی تمام مس از متریال PVC استفاده می شود. کابل RG59 مشابه RG6 است اما مغزی آن نازک تر می باشد. مدل هایس که از ترکیب دو آلیاژ مس و آلومینیوم ساخته شده اند برای اجرای مسافت های کوتاه و انتقال فرکانس پایین مناسب هستند.

قیمت کابل ترکیبی تمام مس

کابل ترکیبی دوربین در انواع مختلفی ساخته می شود. نمونه هایی که تمامی اجزای کابل از قبیل شیلد، مغزی و غیره از مس می باشند از کیفیت بالاتری برخوردارند. در برخی از نمونه ها که تنها مغزی از جنس مس است و شیلد و برق از جنس آلومینیوم هستند قیمت به مراتب پایین تری دارند. کیفیت کابل ترکیبی تمام مس به قدری بالاست که کوچکترین افت فرکانسی دیده نمی شود.

کابل ترکیبی دوربین

ویژگی های کابل ترکیبی

کابل ترکیبی دوربین برای اتصال به دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال بهترین گزینه خواهد بود. این کابل در برابر آفتاب و عوامل جوی بسیار مقاوم است و می تواند سال های سال بدون هیچ تغییر رنگ و کیفیتی کار کند. فاکتورهای مهمی از قبیل طول کابل، روکش کابل ترکیبی، نوسانات ارزی و … روی قیمت نهایی این کابل تاثیر می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید