مقالات دوربین مداربسته

کابل لگراند و اطلاعاتی درباره قیمت مدل های مختلف آن

کابل لگراند یکی از عمده ترین محصولات کمپانی بزرگ لگراند می باشد که در رده با کیفیت ترین و بهترین کابل های شبکه است. این کابل از هشت رشته سیم تشکیل شده است. در طراحی و ساخت این کابل تمامی استانداردهای لازم رعایت می شوند.

برای مشاهده انواع مدل های کابل لگراند می توانید اینجا کلیک کنید

مشخصات کابل های لگراند

از جمله مشخصات فیزیکی کابل لگراند خاص و استاندارد بودن آن است. این کابل ها در دو نوع روکش PVC و LSZH طراحی شده اند. مدل هایی که دارای روکش پی وی سی هستند دارای غلاف نازک می باشند. مدل هایی که روکش LSZH دارند فاقد هالوژن هستند و بیشتر برای محیط های حساس استفاده می شوند.

قیمت کابل شبکه CAT6 لگراند

قیمت کابل Legrand با توجه به پارامترهایی نظیر

  • نوع کابل
  • میزان مقاومت کابل در برابر تداخل موج های الکترومغناطیسی
  • نوع غلاف و بسته بندی
  • میزان پهنا و سرعت باند داده ها
  • جنس مغزی
  • جنس روکش
  • و… تعیین می شود.

کابل شبکه CAT6 لگراند یکی از پر فروش ترین و جدیدترین کابل های این برند است که سرعت انتقال داده در آن نسبت به مدل های پیشین پیشرفت زیادی داشته است. این کابل با مغزی مسی جزء با کیفیت ترین و پرکاربردترین کابل ها می باشد که نسبت به نمونه های مشابه قیمت بالاتری دارد. نمایندگی های معتبر برند لگراند در ایران انواع کابل های اورجینال را با قیمت مناسب وارد می کنند. در آخر وارداتی بودن این برند باعث شده تا قیمت آن به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار گیرد اما همچنان دسترسی به نمونه های با کیفیت و اورجینال امکان پذیر است.

کابل لگراند

مشخصات کابل شبکه نگزنس CAT6 UTP

کمپانی های معتبری همچون نگزنس و لگراند در بازارهای جهانی عرضه تجهیزات شبکه شناخته شده هستند. کابل لگراند و کابل شبکه نگزنس در انواع مدل های U/UTP،F/UTP،S/FTP و SF/UTP طراحی و تولید می شوند. کابل شبکه نگزنس CAT6 UTP برای تمامی افرادی که با تجهیزات شبکه سروکار دارند شناخته شده است. این کابل قابلیت پشتیبانی از فرکانس 250 مگاهرتز را دارد. پهنای باند این کابل با توجه به میزان مسافت از 1 گیگابایت تا 10 گیگابایت در ثانیه متغیر می باشد. سرعت این کابل برای فاصله 100 متر پهنای باند، یک گیگابایت است و برای فاصله 35 تا 55 متر تا 10 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

کابل های شبکه نگزنس که با روکش PVC طراحی شده اند مقاومت خوبی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارند اما در برابر آتش سوزی ضعیف هستند. از این رو نمونه هایی که دارای روکش LSZH هستند از این نظر مستحکم تر می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید