مقالات دوربین مداربسته

کابل لگراند cat6 چیست و چه مشخصاتی دارد؟

کابل لگراند cat6 که با عنوان کابل کت 6 هم شناخته می شود یکی از متریال های کاربردی تجهیزات شبکه است. این کابل از به روز ترین استانداردها و متریال های روز دنیا ساخته شده  و یک اتصال ایمن با حذف نویز را برای کاربر تامین می کند.

برای مشاهده مدل های متنوع کابل شبکه cat6 می توانید اینجا کلیک کنید

ویژگی کابل لگراند cat6

در عصر حاضر که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت است نمی توان نقش اینترنت و تجهیزات شبکه را برای اتصالی ایمن و بی دغدغه نادیده گرفت. از کابل شبکه cat6 در شبکه های معمولی تا بزرگ استفاده می شود. مقرون به صرفه بودن، توانایی حذف نویز بالا و اتصالی ایمن از محبوب ترین ویژگی های این کابل است.

مشخصات کابل لگراند cat6

کابل شبکه پچ کورد cat6 لگراند نسبت به نسل های پیشین خود تغییرات خوبی داشته است. نرخ پیچش در کت 6 حدود 2 و بالاتر از 2 در هر سانتی متر است. در نسل های کت 5 نرخ پیچش در هر سانت 1.5 تا 2 بود. تفاوت در نرخ پیچش این کابل ها باعث شده تا در مدل های کت 6 نرخ تداخل سیگنالی و نویز کاهش پیدا کنند.

هر برندی با توجه به مشخصات کابل، مقدار پیچش در سانتی متر متفاوت و منحصر به فردی دارد. روکش کابل کت 6 لگراند ضخیم و از جنس PVC و LSZH یا LSOZ می باشد. اگر مرکز حساس باشد باید کابل با روکش بیرونی LSZH به کار گرفته شود اما برای استفاده های معمولی می توان از سایر مدل ها استفاده کرد.

قیمت کابل لگراند cat6 utp

کابل لگراند cat6

قیمت کابل شبکه cat6 لگراند به نحوی است که برای تبادل اطلاعات، اتصال دستگاه های شبکه به همدیگر و یا به سایر شبکه ها، اشتراک گذاری داده ها و … مقرون به صرفه ترین و پرکاربردترین کابل به شمار می رود.

کابل شبکه کت 6 در مغزی های آلومینیومی و مسی عرضه می شود که طبیعتا نمونه های لگراند مسی با کیفیت تر و گران قیمت تر از مغزی های آلومینیومی هستند. کابل شبکه را می توان با قیمت مناسب به صورت کارتنی، رولی یا حلقه ای خریداری کرد. متراژ کابل، روکش بیرونی کابل، مشخصات فیزیکی کابل و .. همگی در قیمت نهایی آن دخیل هستند. از آنجایی که کابل های لگراند وارداتی هستند نوسانات ارزی هم روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. برای اینکه بتوان اتصالی ایمن و محافظت شده را بدست آورد باید کابل های لگراند اصل را تهیه کرد. احتمالا در بازار نمونه های تقلبی و بی کیفیت زیادی وجود داشته باشند. ترجیحا بهتر است کاربر خرید خود را از بهترین و معتبرترین فروشگاه تجهیزات شبکه تهیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید