مقالات دوربین مداربسته

کابل شبکه لگراند CAT6 چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کابل شبکه لگراند CAT6 یکی از با کیفیت ترین محصولات کمپانی لگراند فرانسویی است. مهم ترین مشخصه کابل کت 6 برند لگراند سرعت بالا در انتقال داده است. تمامی متریال های استفاده شده در این کابل اعم از طراحی جنس بدنه، جنس سیم ها، رنگ، روکش ها و… از بهترین مواد اولیه هستند.

برای مشاهده مدل های مختلف کابل شبکه لگراند CAT6 اینجا کلیک کنید

کاربرد کابل های شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند CAT6

کابل های شبکه برند لگراند در فهرست برترین محصولات جهانی قرار دارند. از کابل شبکه لگراند CAT6 عمدتا برای انتقال داده ها با سرعت یک گیگابایت بر ثانیه استفاده می شود. هادی این کابل ها از جنس مس می باشد. سرعت بالا، کاهش نویز، شیلد و فویل با کیفیت از مهم ترین ویژگی کابل های لگراند CAT6 می باشد.

مشخصات کابل شبکه NEXANS

کابل شبکه لگراند CAT6 یک محصول شناخته شده در تجهیزات پسیو شبکه است. اما در این بین کابل شبکه NEXANS هم یکی از با کیفیت ترین محصولات برند NEXANS است که در تجهیزات شبکه کاربردهای گسترده ای دارد.

کابل CAT6 یکی از پرکاربردترین کابل های برند نگزنس است که قابلیت ارسال داده تا طول 100 متر را دارد. کابل شبکه نگزنس دارای مدل های مختلفی است. عمدتا کابل های این شبکه با دو روکش PVC و LSZH طراحی و عرضه می شوند. مشخصات کابل هایی که دارای روکش LSZH هستند بهتر از مدل های پی وی سی می باشند. این کابل ها در برابر تغییرات جوی و آتش سوزی مقاوم هستند. در نتیجه در کارگاه ها و محیط هایی که احتمال افزایش حرارت و آتش سوزی وجود دارد کاربرد بیشتری دارند. برای خرید کابل های با کیفیت شرکت نگزنس می توانید به نمایندگی های معتبر این برند مراجعه کرده و کابل ها را با ضمانت نامه کتبی دریافت کنید.

کابل شبکه لگراند CAT6

انواع کابل شبکه SFTP

کابل شبکه لگراند CAT6 از نظر عایق بندی و یا محافظ و شیلد به انواع کابل SFTP،STP،UTP و FTP و… تقسیم بندی می شود. کابل شبکه SFTP مخفف Screened Fully shielded Twisted Pair است. این کابل از زوج های به هم تابیده تماما غلافدار تشکیل شده است. زوج های سیم به هم تابیده شده با استفاده از شیلد با بافتی انعطاف پذیر و محکم محافظت شده اند. با این شیلد امکان تداخل سیم های مجاور کاهش پیدا کرده است. این کابل شبکه با توجه به نوع شیلد در انواع مدل های:

  • SF UTP شیلدار
  • فویل دار
  • SFTP شیلدار
  • هر زوج دارای فویل جدا
  • SFFTP شیلدار و فویل دار
  • هر زوج دارای فویل جدا تولید می شود. تنها تفاوت این کابل با مدل UTP در این است که سیم های کابل UTP با شیلد محافظت نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید