مقالات دوربین مداربسته

قیمت کابل شبکه لگراند cat6

قیمت کابل شبکه لگراند cat6 توسط برند فرانسویی لگراند LEGRAND به بازار عرضه می شود. کابل های این برند با تنوع بالایی همراه است. به طوری که این برند به عنوان مجهزترین و معروفترین تولید کننده تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه در سطح جهانی شناخته شده است.

برای مشاهده انواع و اقسام کابل شبکه لگراند اینجا کلیک کنید

علت محبوبیت کابل های شبکه لگراند

کاربران زیادی در ایران از انواع و اقسام کابل شبکه لگراند استفاده می کنند. برای انتقال اطلاعات مختلف، کابل های شبکه نقش موثری دارند که لگراند کابل های خود را بدین منظور با حساسیت و ظرافت بالایی طراحی می کند. کابل های این شبکه با قیمت مناسبی عرضه می شوند به همین دلیل جزء پرفروش ترین کابل های موجود در بازار هستند.

ویژگی های کابل شبکه اشنایدر

در کنار قیمت کابل شبکه لگراند cat6 ، کابل شبکه اشنایدر هم در انواع مختلف و با ویژگی های خاصی طراحی و عرضه شده است. در شبکه های کامپیوتری کابل شبکه اشنایدر کارایی متفاوتی دارد. این کابل در دسته کابل های جدید شبکه قرار دارد.

کابل شبکه اشنایدر فویل دار است که از قابلیت جلوگیری از ایجاد نویز برخوردار می باشد. مقاومت این کابل بسیار بالا بوده و انتقال داده ها در آن با محافظت بالا انجام می شود. این کابل بیشتر برای محیط هایی که دارای نویز بالا هستند بسیار مناسب است. کابل اشنایدر در مدل های روکش رده CM و LSZH عرضه می شود. مدل روکش CM بیشتر در شرایط عادی استفاده می شود اما در محیط هایی که احتمال آتش سوزی یا بلایای این چنینی وجود دارند می توان مدل روکش LSZH استفاده کرد چون مقاومت خوبی در هنگام مواجه شدن با حوادث را دارد. به طور کلی کابل های شبکه اشنایدر از تولید دود و گازهای سمی محیط جلوگیری می کنند.

قیمت کابل شبکه لگراند cat6

همانطور که گفته شد کابل شبکه لگراند در انواع و اقسام مدل ها طراحی و عرضه شده است. مدل کابل شبکه لگراند CAT6 یکی از کاملترین و بهترین کابل هایی می باشد که از آن برای اشتراک گذاری، تبادل اطلاعات و اتصال دستگاه های یک شبکه با یکدیگر یا با سایر شبکه ها استفاده می شود.

از آنجا که اهمیت انتقال اطلاعات با پیشرفت و توسعه تکنولوژی روز به روز بیشتر می شود در نتیجه لازم است که تجهیزات شبکه با کیفیت و قیمت مناسبی در دسترس تمامی کاربران قرار گیرند. برای برقراری ارتباط در شبکه های کابلی می توانید کابل CAT6 را استفاده کنید. قیمت این محصول با توجه به نوع روکش کابل، متراژ کابل، کیفیت و جنس سیم های داخل کابل تعیین می شود. کابل کت 6 برند لگراند از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است در نتیجه خرید ـن کاملا مقرون به صرفه می باشد.

قیمت کابل شبکه لگراند cat6

دیدگاهتان را بنویسید