مقالات دوربین مداربسته

نوآوری ها و تحولات در دنیای فناوری ردیاب

استفاده از ردیابGPS در دنیای پرتلاطم امروز نقش مهمی در امنیت و مدیریت منابع ایفا می کند. انواع مختلفی از ردیاب ها وجود دارند که هر کدام برای مقاصد خاصی طراحی شده اند. GPS از ماهواره های موقعیت یابی برای تعیین دقیق مکان استفاده می کند. GPS در انواع وسایل نقلیه، از خودروها گرفته تا کشتی ها و هواپیماها، به کار می روند. این موقعیت ها می توانند اطلاعاتی مانند سرعت، مسیر حرکت و زمان توقف را ثبت کنند. موقعیت یاب های RF (رادیو فرکانس) از امواج رادیویی برای تعقیب اشیا استفاده می کنند و معمولا برای یافتن اشیا گمشده در فواصل نزدیک به کار می روند. این نوع موقعیت ها برای کنترل حیوانات خانگی یا کلیدها مفید هستند. موقعیت یاب های GSM از شبکه های تلفن همراه برای ارسال موقعیت استفاده می کنند و می توانند در مناطقی که جی پی اس دسترسی ندارد، کاربردی باشند. موقعیت یاب های GSM برای ردیابی افراد یا وسایل در سطح شهری استفاده می شوند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

کاربرد های موقعیت یاب در زندگی روزمره

ردیاب ها ابزارهایی هستند که به طور گسترده در جنبه های مختلف زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با ارائه اطلاعات دقیق مکانی، امکانات و امنیت بیشتری را در اختیار ما قرار می دهند. برای دیدن لیست ردیاب ها به این لینک مراجعه کنید. موقعیت یاب های نصب شده در خودروها به مالکان این امکان را می دهند که در صورت سرقت، مکان دقیق خودرو را پیدا کنند. شرکت های حمل و نقل با استفاده از موقعیت ها می توانند مسیر حرکت ناوگان خود را کنترل کرده و بهینه سازی مسیرها و زمان بندی ها را انجام دهند. موقعیت های شخصی به والدین و مراقبان این امکان را می دهند که از مکان فرزندان یا سالمندان خود مطلع باشند و امنیت آن ها را تضمین کنند. جی پی اس ها در مطالعه حیوانات وحشی و رفتارهای مهاجرتی آن ها نیز کاربرد دارند. دانشمندان با استفاده از این ابزارها می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد الگوهای حرکتی و زیستگاه های حیوانات به دست آورند.

ردیاب خودرو I TRACK SAFE

ردیاب خودرو I TRACK SAFE مدل MT-1 یکی ازمحبوبترین ردیاب خودرودرکشور می باشدکه مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران است وبا اکانت مادام العمر رایگان شرکت سازنده و هزینه شارژ سیم کارت بسیار کم (ماهانه 1000تومان)ارایه میگردد . دستگاه کاملا ضد آب طراحی شده و امکان نصب بسیار آسانی دارد (بعد از گذاشتن سیم کارت داخل شیار سیمکارت ردیاب و نصب اپلیکیشن با یوزر و پسوردی که در اختیار شما هست از امکانات متعدد ردیاب لذت ببرید) باطری لیتیومی3.7ولت 150 میلی آمپری داخل دستگاه امکان فعال بودن دستگاه حتی بعد از قطع شدن برق دستگاه رافراهم می نماید. دارای جامع ترین اپلیکشین فارسی قابل دانلود از اپ استور و گوگل پلی برای گوشی های آیفون و اندروید با نام itracksafe می باشد. این دستگاه در دو حالت کار آنلاین و آفلاین میتواند به شما گزارش ارائه نماید که حالت آنلاین آن بررسی بوسیله اپلیکیشن و وب سایت برای دیدن پیمایش لحظه ای وسیله نقلیه در حال حاضر و گذشته و حالت آفلاین آن ارسال گزارش بوسیله ارسال پیامک یا ارسال گزارش بوسیله تماس با ردیاب درهرلحظه یا زمان های از پیش تعیین شده میباشد . قابلیت معرفی شماره بعنوان مدیریت دستگاه و تحویل گزارش های ردیاب فقط به این شماره قابلیت آپدیت شدن نرم افزار به صورت انلاین . قابلیت تنظیم هشدار سرعت خودرو و محدود کردن آن به میزان دلخواه قابلیت اعلام گزارش سفر با مسافت طی شده ،میزان سرعت و ومقدارسوخت مصرف شده از زمان استارت تا خاموش شدن خودرو قابلیت بررسی و ارائه گزارش آماری کلیه سوابق سفرها و تردد خودرو در گذشته قابلیت ذخیره اطلاعات در مکان های فاقد سیگنال که پس ازدریافت اولین سیگنال گزارش های ذخیره شده را سریعا ارسال میکند. قابلیت تنظیم آلارم دستگاه جهت گزارش سرعت بیش از حد – گزارش عبور از محدوده جغرافیایی تنظیم شده . دارای سنسور لرزش .امکان نمایش مصافت کلی طی شده توسط خودرو از زمان نصب دستگاه بر روی نرم افزار ونسخه تحت وب وکلی قابلیت دیگر که نرم افزار itracksafe به شما ارائه میدهد.بعد از اولین استفاده ازنرم افزار itracksafeبه قابلیتها وامکانات کاربردی نرم افزار پی خواهید برد.

ردیاب