مقالات دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین بی ‌سیم آزادی نصب را در هر مکانی که برق در دسترس است بدون استفاده از کابل فراهم می‌کند. در کنار این سادگی در نصب استاندارد بالایی را که دوربین‌ های امنیتی سیمی ارائه می‌دهند نیز حفظ می شود. این دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت به برق 12 ولت DC با استفاده از آداپتور برق دیواری نیاز دارند و ویدیو به صورت بی‌سیم منتقل می‌شود. دوربین‌ بیسیم با اتصال به شبکه خانگی، امکان مشاهده و کنترل از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه ، امنیت را به ساده ‌ترین روش به شما می بخشد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

مشخصات دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین بی سیم دارای میکروفون داخلی و صدای دو طرفه است. اگر زمان یا منابع لازم برای نظارت مداوم بر سیستم امنیتی خود را ندارید، دوربین های بی سیم برند تکنیکس می توانند اعلان های فشاری یا هشدارهای ایمیلی را مستقیماً به تلفن هوشمند یا تبلت شما ارسال کنند. قیمت دوربین مدار بسته بیسیم برند تکنیکس بسیار مناسب بوده و با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

کاربرد دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مدار بسته بی سیم را می توان در موارد متعددی استفاده کرد و می توان آنها را در هر گونه تاسیسات تجاری، صنعتی، خانگی و غیره یافت.  استفاده از آن در مراکز خرید، نمای بیرونی ساختمان ها، استادیوم های فوتبال و هر مکانی که نیاز به امنیت دارد بسیار رایج است. استفاده از سیستم دوربین مدار بسته در موقعیت های خانگی روز به روز بیشتر رایج می شود. سیستم های دوربین مدار بسته با توجه به سطح امنیتی که ارائه می کنند به یک نیاز اساسی در هر مکانی تبدیل شده اند. در بخش تجاری می توان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد. امروزه دسترسی به این نوع فناوری آسان تر شده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

خرید دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین ‌بی سیم به شما کمک می‌ کند تا از داخل و خارج از ملک خود مراقبت کنید. این دوربین ها به عنوان یک جفت چشم و گوش اضافی برای نظارت بر دفتر و خانه ، مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به شما کمک می کنند تا هر مکانی که می خواهید را در تلفن هوشمند یا رایانه خود مشاهده کنید.

خرید دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین بی سیم نه تنها برای نظارت بر اموال شما مهم است، بلکه برای مراقبت از فرزندان و خانواده شما در زمانی که نمی توانید آنجا باشید نیز مهم می باشد. با پیشرفت های تکنولوژیکی ، دوربین های امنیتی بسیار تغییر کرده اند. انواع مختلفی از دوربین ها با ویژگی های متمایز در دسترس هستند. شما می‌توانید از بین دوربین ‌های سیمی یا بی‌سیم، دوربین‌های مداربسته دید در شب، دوربین‌های Wi-Fi در فضای باز و … بنا به نیاز خود انتخاب کنید.  طیف وسیعی از این دوربین‌ ها را از برند تکنیکس با ویژگی ‌های مختلف بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. می توانید این دوربین های بی سیم را به صورت آنلاین با گیرنده های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و فضای ذخیره سازی در دسترس و … خریداری کنید.