مقالات دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

این روزها نقش اول برای تامین امنیت منازل و محل کار خرید دوربین مداربسته است. انتخاب و خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی ‌های مختلف و  قیمت های متفاوت آسان نیست. در صورتی ‌که قصد تهیه دوربین مداربسته دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. خرید دوربین مداربسته یک امر مهم است و اگر در این‌ مورد اطلاعاتی نداشته باشید نمی ‌توانید خرید متناسب با نیازتان انجام دهید. در این ‌صورت اجناس بی ‌کیفیت و برندهای غیرمعتبر بازار به دست شما می ‌رسد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

چه دوربینی بخریم؟

 دوربین ‌های مناسب برای محیط داخلی و خارجی دوربین ‌های مداربسته برای محیط ‌های خارجی به ‌علت داشتن یکسری ویژگی ‌ها گران ‌تر از دوربین ‌های مدار بسته برای استفاده از محیط‌ های داخلی هستند قبل ‌از نصب دوربین مداربسته باید این سوالات را از خود بپرسید:

  1. چه قسمت ‌هایی واقعاً نیاز به نصب دوربین دارد؟
  2. حساس ‌ترین نقاط برای نصب دوربین مداربسته چه نوع نقاطی هستند؟
  3. چه ابزارهایی برای نصب دوربین نیاز دارید؟
  4. و برای خرید دوربین مداربسته چه برندی مورد تایید است؟

قبل از خرید دوربین مداربسته به نکات زیر باید توجه کرد:

  • اولین چیزی که در دوربین مدار بسته باید مورد بررسی قرار دهید تفاوت بین دوربین آنالوگ و دیجیتال است. دوربین ‌های دیجیتالی تحت شبکه هستند و تصاویر توسط این دوربین ‌ها به‌ صورت بی ‌سیم یا وایرلس ارسال می ‌شود و شما باید آن‌ ها را دانلود کنید. اما دوربین ‌های آنالوگ به ‌صورت سیمی تصاویر را انتقال می ‌دهند.
  • قبل از انتخاب و خرید دوربین مدار بسته باید نقشه محیط را در نظر بگیرید و سیم‌ کشی آن را به فرد مطمئن و باتجربه بسپارید.
  • از دیگر مواردی که قبل از خرید دوربین مدار بسته مهم است مکان نصب آن می ‌باشد. شما باید یک مکان مناسب برای نصب دوربین در نظر بگیرید.
  • اگر می‌ خواهید دوربین را بیرون از منزل یا محل کار قرار دهید باید دستگاهی انتخاب شود که ضدآب بوده و پوشش داشته باشد.
  • در محیط ‌هایی که نیاز به دید ۳۶۰ درجه دارد دوربین‌ های لامپی یک انتخاب مناسب هستند.
  • مورد بعدی که باید به آن توجه کرد اندازه لنز است. اندازه لنز در برد دوربین کاملاً مؤثر بوده و قابلیت دید در شب نیز یک نکته قابل اهمیت است.

لزوم خرید دوربین مداربسته

یکی از لوازمی که برای کار و امنیت منزل نیاز دارید دوربین مداربسته است. خرید دوربین مداربسته در ورودی منزل و در محل کار از خطرات زیادی جلوگیری کرده و می ‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکلی به کار بیاید. دوربین ‌های مداربسته امروز تنوع بسیار زیادی دارند. این دوربین ‌ها در دو نوع آنالوگ و دیجیتال وجود دارند که می ‌توانید هر جایی ‌که دوست دارید از آن ‌ها استفاده کنید. انتخاب یک دوربین خوب برای خرید اطلاعات زیادی  نمی خواهد همین ‌که یک برند خوب و مطمئن انتخاب کنید بسیاری از مشکلات برای شما به وجود نخواهد آمد. یکی از برند های دوربین ، برند تکنیکس است. در نهایت انتخاب این ‌که چه دوربینی نیاز دارید به شرایط شما و هزینه ‌ای که می ‌خواهید پرداخت کنید بستگی دارد.

خرید دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته برند تکنیکس

قیمت دوربین یک نکته دارای اهمیت فراوان است دوربین ها با توجه به برند ، مدل، ویژگی ها و… قیمت های مختلفی دارند. برای اینکه یک دوربین ارزان خریداری کنید می توانید برند تکنیکس را انتخاب کنید. برای خرید دوربین آنالوگ و دیجیتال از برند معتبر تکنیکس می توانید به صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید. قیمت دوربین ها در سایت وجود دارد.