مقالات دوربین مداربسته

انواع دوربین مدار بسته وایفای کوچک

دوربین مدار بسته چه در فضای اداری و چه در خانه قرار گیرد، بخشی جدایی ناپذیر از دنیای مدرن است. آنها صرف نظر از مکان و هدف مکان، چیزهایی را ثبت و ضبط می کنند که خیلی به درد ما خواهند خورد. وقتی در مورد دوربین های مداربسته صحبت می کنیم، کارت حافظه یک عنصر ضروری است که به ما امکان می دهد ببینیم دوربین چه چیزی را دیده و ضبط کرده است. بنابراین مهم است که تصاویر واضح باشند. اگر به دنبال دوربین های مداربسته رم خور هستید، در فروشگاه دوربین مدار بسته تکنیکس مدل مناسب با فضا و بودجه خود را پیدا خواهید کرد. انواع دوربین مدار بسته مخفی در وب سایت ما بسیار مقرون به صرفه است.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

مشخصات انواع دوربین مدار بسته مخفی

دوربین فلتی دیجی کالا، دوربینی است که سیگنال ‌های صوتی و تصویری را از طریق باند رادیویی به ضبط‌کننده بی ‌سیم منتقل می‌ کند. بسیاری از دوربین ‌های بی‌سیم برای برق نیاز به کابل دارند، اصطلاح «بی‌سیم» به نحوه انتقال اطلاعات ویدیویی/صوتی اشاره دارد. برخی از دوربین ها با باتری کار می کنند و آنها را کاملا بی سیم می کند. برخی از دوربین های فلتی به طور مداوم تصاویر را ضبط می کنند و برخی دیگر تنها زمانی که حرکت را تشخیص دهند شروع به ضبط می کنند. دوربین ‌هایی که به‌ طور مداوم ضبط می‌ کنند، به رم نیاز دارند که از استفاده 24 ساعته پشتیبانی کند. همچنین دوربین‌هایی که در بیرون نصب می شوند، نیاز به محافظت در برابر شرایط نامساعد جوی، باران، باد شدید، دمای شدید دارند.

برای مشاهده انواع دوربین مخفی کوچک با قابلیت ضبط روی این لینک کلیک کنید

مزایای انواع دوربین رم خور با قابلیت ضبط چیست؟

بهترین چیز در مورد سیستم نظارت تصویری در خانه این است که می توانید از هر کجا که هستید کنترل ویدیویی اموال خود را داشته باشید. دوربین رم خور مزایایی دارد برخی از این مزایا عبارتند از:

  • قابلیت نظارت 24 ساعته در هر جایی که دوربین نصب شده باشد
  • می تواند گزارشی از رویدادهای گذشته را نگه دارد
  • می توانید مناطق دیگر خانه یا مناطق بیرونی را از هر کجا ببینید
  • ایمنی بستگان مسن را بررسی کنید
  • ببینید چه کسی دم در خانه است
  • دوربین رم خور دیجی کالا

انواع دوربین مدار بسته مخفی چگونه کار می کنند؟

یک دوربین رم خور امنیتی معمولاً شامل چندین دوربین است که یا با کابل یا بی‌سیم به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) متصل می‌ شود. تصاویر را ضبط می ‌کند و آنها را روی مانیتور نمایش می ‌دهد. مانیتور می ‌تواند یک تلویزیون باشد یا دستگاه DVR که می ‌تواند تصاویر را به یک دستگاه دارای وب مانند رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند ارسال کند.  بسیاری از دوربین های مداربسته در فضای باز که امروزه در دسترس هستند می توانند مستقیماً فیلم را در دستگاه تلفن همراه شما پخش کنند. اگر می خواهید بتوانید در طول روز یا زمانی که در تعطیلات برای مدت طولانی هستید، مکان مورد نظرتان را تحت نظر داشته باشید. این یک ویژگی ارزشمند در دوربین رم خور است. اگر می خواهید از قیمت دوربین کوچک رم خور دیجی کالا مطلع شوید می توانید به صفحه اول این وب سایت سر بزنید.

انواع دوربین مدار بسته مخفی