مقالات دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

همه دوربین مدار بسته مخفی برای منزل می توانند هم توسط افراد و هم برای مشاغل استفاده شوند. کسب ‌و کارها ممکن است تصمیم به نظارت بر اماکن برای امنیت داشته باشند، در حالی که افراد ممکن است تصمیم بگیرند به دلایل مختلفی از جمله افزایش امنیت شخصی یا پیگیری اعضای جوان ‌تر خانواده زمانی که آنها را برای مدتی در خانه تنها می ‌گذارند، از این دوربین ها استفاده کنند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل رم خور

طیف وسیعی از نسخه های دوربین کوچک رم خور به طور خاص طراحی شده اند و در انواع آب و هوا ها دوام می آورند از تگرگ گرفته تا آفتاب سوزان، این دستگاه‌ ها در برابر همه چیز مقاومت خواهند کرد. اکثر محصولات برند تکنیکس حرفه ای بوده و از نظر ظاهری می توانند کاملاً مخفی باشند. تمام اطلاعات فوق فقط یک دید کلی نسبت به دوربین های کوچک است زیرا تعداد زیادی برای انتخاب کردن وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و بسته به شرایطی که دارید باید از بین آن ها انتخاب کنید.

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

خرید دوربین کوچک مخفی

دوربین کوچک رم خور دارای یک میکروفون داخلی نیز است که می تواند به ورودی صوتی DVR متصل شود. معمولا برای سیم کشی صدا کابلی که استفاده می شود ساده است. با توجه به مدل میکروفون می تواند در دوربین قرار بگیرد. همچینین این دوربین ها دارای ورودی صوتی RCA بوده که میکروفون خارجی به آن متصل می شود. قیمت دوربین کوچک رم خور با توجه به مدل و برند محاسبه می شود. اگر می خواهید یک دوربین ارزان قیمت داشته باشید برند تکنیکس انتخاب مناسبی است.

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل بند انگشتی چیست؟

دوربین های کوچکی به نام دوربین بند انگشتی وای فای دار وجود دارند که می توانند هر چیزی را ثبت کنند. بنابراین می ‌توانید هر چیزی را حتی وقتی که در آن محل حضور ندارید تماشا کنید. همچنین هر گونه حرکتی را – چه توسط یک شخص، حیوان یا وسیله نقلیه – تشخیص می دهد و می تواند به شما اطلاع دهد. برخی از دوربین های امنیتی وای فای می توانند علت این حرکت را نیز تشخیص دهند.

دوربین بند انگشتی وای فای دار ویدیو ها را ذخیره می‌ کند (چه در فضای ابری یا روی خود دستگاه) و از آنجایی که بی‌سیم هستند، مانند یک سیستم دوربین مداربسته معمولی به کابل‌ هایی که در سراسر ملک شما اجرا می ‌شوند، نیاز ندارید.

دوربین مدار بسته شارژی

دوربین مدار بسته شارژی در واقع با باتری های قابل شارژ کار می کند. با توجه به نحوه شارژ باتری ها، دو گزینه خواهید داشت:

  • کابل شارژ را به صورت مستقیم مانند تلفن همراه به دوربین مدار بسته متصل کنید.
  • باتری را بیرون بیاورید و شارژ کنید.

نوع اول به دلیل ظرفیت باتری بیشتر دوام بیشتری دارد و با انعطاف پذیری بالاتر استفاده از آن آسان تر است. در نوع دوم از دوربین مدار بسته شارژی نیاز است دوربین را خاموش کرده و به شارژ کردن باتری آن بپردازید. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به نیازتان میتوانید یکی را خریداری کنید. می توانید قیمت دوربین کوچک رم خور برند تکنیکس را در این وب سایت ببینید.

مطالب مرتبط