مقالات دوربین مداربسته

دوربين وايرلس

یک دوربین وایرلس مانند زنگ درب هوشمند ، هر چیزی را در میدان دید خود ثبت می ‌کند. بنابراین می ‌توانید یک پخش زنده (از طریق یک برنامه) از مکانی که در آن دوربین قرار داده اید تماشا کنید. همچنین هر گونه حرکتی را – چه توسط یک شخص، حیوان یا وسیله نقلیه – تشخیص می دهد و می تواند به شما اطلاع دهد. دوربين وايرلس ویدیوها را ذخیره می ‌کنند (چه در فضای ابری یا روی خود دستگاه) و از آنجایی که بیسیم هستند، مانند یک سیستم دوربین مدار بسته معمولی به کابل‌ هایی که در سراسر ملک شما یا یک واحد مرکزی سنگین اجرا می ‌شوند، نیاز ندارید. برخی به اتصال اینترنت خانگی شما متصل می شوند در حالی که برخی دیگر به یک ایستگاه پایه نیاز دارند که به روتر شما وصل شوند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

دوربين وايرلس چیست؟

 با استفاده از دوربين وايرلس می‌ توان محلی را مورد نظارت و کنترل افراد قرار داد. ممکن است مکانی امکان سیم ‌کشی برای دوربین نداشته باشد. با این‌ حال نیاز به کنترل این مکان داشته باشید. در این‌ جا دوربین بی‌ سیم به کارتان می‌ آید. این دوربین هزینه های راه ‌اندازی برای شما را کاهش می‌ دهد و بدون ایجاد هرگونه نویز می ‌توانید از این دوربین‌ ها استفاده کنید. دوربین وای‌ فای به ‌راحتی می ‌تواند به شبکه اینترنت موجود متصل شده و از آن استفاده کند. به ‌علت این‌ که این دوربین ‌ها بی‌ سیم هستند کمتر در دید قرار می ‌گیرند و می ‌توانید به ‌راحتی با استفاده از آن ‌ها به نظارت مخفیانه هر مکانی که می‌ خواهید بپردازید.

دوربين وايرلس بیسیم

دوربين وايرلس طوری طراحی شده است که تقریباً در هر جایی قابل نصب است و ویژگی های فنی آن به شما امکان کنترل کامل تصاویر را حتی زمانی که خارج از آن مکان هستید می دهد. دوربین مدار بسته برند تکنیکس مدل‌ های زیادی با کاربردها و ویژگی ‌های مختلف دارد. بنابراین قبل از خرید سعی کنید مدلی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با نیاز شما باشد.

مشخصات دوربين وايرلس وای فای دار

دوربين وايرلس

یک دوربین مداربسته به طور متوسط بدون وقفه چقدر می تواند ضبط کند؟

دانستن این نکته بسیار پیچیده است و تایم دقیقی نمی توان بیان کرد، زیرا به نحوه ذخیره سازی اطلاعات بستگی دارد.  معمولاً امکان قرار دادن کارت SD  روی این نوع دوربین ‌ها وجود دارد. بسته به ظرفیت، می ‌توان از آن استفاده کرد. یک یک دوربین با کارت حافظه 16 گیگابایتی می تواند تا 6 ساعت بدون وقفه تصاویر را ضبط کند. این ظرفیت با ذخیره ویدیوها در فضای ابری قابل افزایش است.

سخن پایانی

یک دوربین وای فای می تواند به شما کمک کند که بدانید در خانه یا محل کارتان چه خبر است. نیازهای خاص و بودجه شما هر چه باشد، گزینه ای برای شما در نمایندگی برند تکنیکس وجود خواهد داشت و ما بهترین مدل ها را به شما پیشنهاد می دهیم. قیمت دوربین مدار بسته برند تکنیکس بسیار ارزان تر از سایر دوربین ها است می توانید انواع دوربین ها را به همراه قیمت هایشان در این وبسایت تماشا کنید.