مقالات دوربین مداربسته

خرید عمده دوربین مدار بسته

در عصر مدرن، خرید عمده دوربین مدار بسته تقریباً اجتناب ناپذیر هستند و بخش مهمی از نظارت بر هر مکانی به شمار می روند. اگر در مورد نوع دوربین مناسبی که به دنبال آن هستید مطمئن نیستید باید بدانید که هر کدام از این دوربین ها ویژگی ها و مزایای مختلفی دارند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

  1. دوربین ‌های دارای فناوری مادون قرمز وجود دارند که به فیلم ‌برداری حتی در تاریکی کمک می ‌کنند. آنها بسیار گران هستند و می توان از آنها در مکان های با امنیت بالا مانند بانک ها، ادارات دولتی و غیره استفاده کرد.
  2. دوربین های IP نیز به عنوان دوربین های تحت شبکه شناخته می شوند و می توانند فیلم زنده از مکان مورد نظر را ارائه دهند که از هر نقطه ای در جهان قابل دسترسی است.
  3. دوربین های مداربسته بی سیم برای اتاق های امنیتی، سالن های ارائه و غیره ایده آل هستند و به راحتی قابل نصب هستند. به دلیل اتصال از طریق اینترنت، فیلم‌ ها را می ‌توان فوراً از هر نقطه مشاهده کرد.
  4. دوربین های HD نمای شفافی را ارائه می دهند و در مقایسه با انواع دیگر دوربین ها بی نظیر هستند. این نوع از دوربین های مدار بسته برای مکان هایی با امنیت بالا ایده آل هستند زیرا به شناسایی آسان افراد کمک می کنند.
  5. دوربین های بزرگتری نیز وجود دارند. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی از راه دور به راحتی قابل مشاهده هستند. آن ها برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند زیرا می توانند گرما، گرد و غبار، باران را تحمل کنند و تمام شرایط آب و هوایی تحمل کنند.

خرید عمده دوربین مدار بسته تکنیکس

تکنیکس شرکتی است که در زمینه فروش و خرید عمده دوربین مدار بسته فعالیت میکند. ما واردکننده دوربین های مدار بسته، لوازم جانبی و تمامی محصولات مرتبط با سیستم های امنیتی هستیم. دفتر مرکزی ما در تهران است.

خدماتی که ما ارائه می دهیم:

  • خدمات دوربین امنیتی
  • فروش جزیی و عمده دوربین مداربسته
  • نصب دوربین مداربسته
  • فروشنده و توزیع کننده دوربین مداربسته

کارشناسان حوزه فروش دوربین مداربسته عمده تجربه زیادی در سرویس دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی دارند.

خرید عمده دوربین مدار بسته

خرید عمده دوربین مدار بسته :

ما انواع و اقسام دوربین های مدار بسته با کیفیت های برتر را برای فروش ارائه می دهیم. دوربین ‌های امنیتی ما ویژگی ‌های درجه یکی مانند:

  • تصویربرداری با وضوح بالا
  • دید در روز/شب
  • LED های مادون قرمز
  • لنزهای وریفوکال
  • تصویربرداری حرارتی
  • اتصال بی سیم
  • فوکوس خودکار و غیره دارند.

با توجه به نیاز شما، ما طیف گسترده ای از مجموعه دوربین ها را در اختیار داریم، چه به دنبال دوربین مداربسته برای خانه، ادارات، آپارتمان ها، موسسات، صنایع و غیره باشید و چه به دنبال خرید دوربین مداربسته عمده هستید ما کنار شما برای ارائه خدمات هرچه بهتر حضور داریم.

فروش همکار و خرید عمده دوربین مدار بسته

همانطور که سیستم های دوربین مداربسته در ایران در حال رشد هستند، فرصت بزرگی برای مشاغل جدید وجود دارد. ما همچنین دوربین های  مدار بسته را به صورت عمده در تهران ارائه می دهیم . اگر در حال کسب درآمد هستید یا مایل به راه اندازی کسب و کار دوربین مداربسته هستید، ما دوربین مدار بسته را با نرخ ارزان و تخفیف های زیاد ارائه می دهیم.