مقالات دوربین مداربسته

انواع دوربین مخفی

انواع دوربین مخفی به نام ‌های مختلفی مانند دوربین جاسوسی هم شناخته می ‌شود و برای ضبط فعالیت‌ های افراد بدون این ‌که متوجه شوند استفاده می‌ شود. این دوربین ‌ها از دید افراد پنهان شده و یا به شکل یک وسیله ‌ی دیگر در می ‌آیند تا قابل شناسائی نباشند. دوربین مخفی کوچک مدل ‌های خاص و زیادی مانند دوربین بند انگشتی بیسیم دارد. می‌ توانید هر آنچه که مد نظرتان است را در فروشگاه دوربین مدار بسته تکنیکس سفارش دهید.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

قیمت انواع دوربین مخفی ارزان

دوربین مدار بسته و دوربین های جاسوسی مخفی کاربردهای مختلفی در خانه، محل کار و وسیله نقلیه دارند. این طیف شامل دوربین ‌های حساس به حرکت و دوربین‌ های امنیتی است. از دوربین ‌های مخفی به‌ عنوان یک سیستم امنیتی برای نظارت بر اموال خود یا راهی برای جمع‌ آوری فیلم‌ های مورد نیاز استفاده می شود. ما با فروش این دوربین ها به ایجاد آرامش خاطر شما عزیزان کمک می ‌کنیم. یک دوربین مخفی برای نظارت بر دفتر و خانه می ‌تواند به شکل ساعت دیواری، رادیو، شارژر USB، انواع لامپ و چوب لباسی، خودکار و …  باشد. حتی می تواند شبیه به اقلام کوچک‌ تر مانند خوشبو کننده‌ های هوا، جعبه ‌های دستمال کاغذی، نوشیدنی ‌ها و کارتن‌ های غذا باشد. این دستگاه ‌ها کاملاً کاربردی هستند. قیمت دوربین جاسوسی ارزان بسته به شرایط و ویژگی هایی که دارد مشخص می شود. اما اگر از فروشگاه تکنیکس خرید کنید می توانید یک دوربین مخفی قیمت مناسب بخرید.

انواع دوربین مخفی

کاربرد انواع دوربین مخفی

دوربین های جاسوسی در فضای باز برای سازمان های محلی و محیطی بسیار محبوب هستند. چنین دوربین هایی می توانند زمان های عملیاتی فوق العاده طولانی را حفظ کنند و به طور خودکار تصاویر ضبط شده را بسته به شرایط نور تنظیم کنند. استفاده‌ های زیادی برای داشتن و استقرار دوربین جاسوسی وجود دارد .

قیمت انواع دوربین مخفی ارزان

این دسته از دوربین مدار بسته کاربردهای فوق العاده زیادی دارد. این ابزارها به دلیل ظاهر مخفیانه و مبدل آنها به عنوان “جاسوسی” تعریف می شوند . این دوربین ‌های مخفی که به ‌عنوان اشیاء روزمره خانه پنهان می‌ شوند با این ایده ساخته  می ‌شوند که بتوانید آن ‌ها را در مناطق اطراف خانه یا محل کار خود قرار دهید و با هر کسی که به نظر می‌ رسد می خواهد ضرری به شما برساند برخورد می کند.

قیمت انواع دوربین مخفی برای نصب در منزل

یک دوربین مخفی اشکال مختلف و کاربردهای مختلفی دارد. برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که از طریق جعبه های اتصال و کیت های تقویت کننده مانند اشیاء روزمره به نظر می رسند. یک دوربین امنیتی که به عنوان یک جعبه دستمال کاغذی نشان داده می شود را می‌ توانید در خانه تان بگذارید تا مطمئن شوید که در زمانی که بیرون هستید، خانه امنیت دارد. یک دوربین امنیتی شبانه روز به عنوان یک دستگاه امنیتی مفید عمل می کند. با استفاده از دوربین مخفی از وسایل نقلیه یا منازل خود محافظت خواهید کرد. با خرید دوربین برند تکنیکس از مناسب بودن قیمت دوربین مطمئن بوده و از گران فروشی ها در امان خواهید بود.