مقالات دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته انالوگ

پکیج دوربين انالوگ از روش هایی می باشد که در زمان عدم شناخت کافی مشتری با این سیستم می تواند راهکار مناسبی را به صورت یک پکیج دوربین مداربسته ای اچ دی برای نصب در محیط هایی مثل: منزل ها، انبارها و آپارتمان ها ارائه کند. همچنین قیمت این سیستم بسیار مناسب بوده و بر اساس نیاز خریداران در فروشگاه تکنیکس قرار گرفته است.

خریداران گرامی می توانند در ابتدا با در نظر گرفتن اینکه به چندین سیستم لازم دارند و همینطور سیستم مد نظر خود را برای چه محیطی می خواهند اقدام به خرید نمایند. کارشناسان فروشگاه تکنیکس با داشتن چندین سال سابقه کار در این زمینه می توانند شما خریداران عزیز را راهنمایی نمایند. پکیج های دوربین فروشگاه تکنیکس شامل 2 عددی، 4 عددی، 6 عددی و 8 عددی می باشد. پکیج آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در انواع گوناگونی همچون 2، 4، 6، 8 و 16 کانال با توجه به درخواست و سلیقه خریداران همچنین هزینه ای که در نظر دارن گروه بندی شده می باشد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

مزایای پکیج دوربين انالوگ مداربسته AHD  

از بهترین مزایای آن ها می توان به هزینه کم اشاره نمود، این سیستم های مداربسته هزینه بالایی ندارند. امروزه بیشتر دوربین های مدار بسته امروزی این ویژگی مثبت را دارا هستند. اما یکی از مهمترین مزایای این سیستم ها امکان نظارت در هر محیطی و در هر شرایطی می باشد، سادگی از دیگر مزایای این سیستم می باشد، تکنولوژی به کار رفته در پکیج دوربین مداربسته آنالوگ بسیار ساده می باشد.

از این رو بسیاری از تولید کنندگان به ساخت این دوربین ها تمایل بیشتری نشان می دهند. اما در مقاومت بالا، به دلیل اینکه این وسیله از مقاومت خوبی برخوردار هستند، هم در مکان های داخلی و هم بیرونی قابل استفاده می باشند. مصرف انرژی کم که آخرین مزیت می باشد، در این دوربین های مداربسته نیاز به انرژی بالایی نیست، به همین دلیل بسیار کم هزینه بوده و از تنوع بالایی برخوردار می باشند.

ویژگی های پکیج دوربین مداربسته ای اچ دی

دستگاهی می باشد که با نصب و راه اندازی آن در محیط های گوناگون می توان تصاویر را از محیط اطراف ضبط و ثبت کرد و در مانیتور دوربین رویت کرد. این سیستم در محیط های گوناگون مثل: فروشگاه ها، منازل، پارکینگ ها و محیط های مختلف دیگر قابل نصب می باشد و از این سیستم هم برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت و همچنین برای نظارت بر عملکرد کارمندان در ادارات و شرکت ها نیز استفاده می کرد.

پکیج دوربین مداربسته آنالوگ انواع مختلفی دارد، از جمله :

  • دوربین مدار بسته دیجیتال
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه
  • دوربين انالوگ

معمولا با در نظر گرفتن نوع نیاز و هدف افراد از آن ها استفاده می شود و می توان هر کدام را خریداری کرد. لازم به ذکر است که برند های بسیاری در حال تولید دوربین های مدار بسته می باشند، تشخیص دادن این برند ها، آشنایی و شناخت ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته قابل قبول باید داشته باشد، می تواند کمک بسیاری به افراد در هنگام خرید نماید.

قیمت پکیج دوربین مدار بسته آنالوگ

قیمت پکیج دوربین مداربسته آنالوگ مناسب می باشد، چرا که دارای سیستم مناسبی بوده و امکانات بسیاری را در اختیار افراد قرار می دهد و قابل نصب در تمامی محیط ها می باشد. لازم به ذکر است این دستگاه نیازمند نصب با دقت بیشتری می باشد. دارای دو مدل دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه می باشد. همچنین قابلیت هایی از جمله انتقال تصویر بر روی موبایل را دارا می باشد.

جهت خرید این محصول نیاز به یک مودم اینترنت در محل نصب دستگاه ضبط می باشد، تا انتقال تصویر به درستی انجام شود. جهت انجام این کار دوربین مداربسته ای اچ دی ودوربین مداربسته  تحت شبکه IP، در پک دوربین مداربسته، در برابر آب گرد و غبار، گرما و سرما مقاوم می باشند. و همینطور این سیستم ها به صورت دام یا بولت، با توجه به محیطی که قرار است در آن جا نصب و اجرا شود، می تواند از طرف مشتریان انتخاب شود. قیمت این محصول به دلیل وجود امکانات آن متغییر می باشد و برای اطلاع از قیمت آن می توانید با مراجعه به فروشگاه تکنیکس از لیست قیمت آن اطلاع پیدا نمایید.

فروش پکیج دوربين انالوگ

فروشگاه تکنیکس با دارا بودن چندین سال سابقه فروش در زمینه انواع مختلف دوربین های مدار بسته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این فروشگاه از کادری مجرب در این زمینه تشکیل شده می باشد. که از ابتدا تا انتهای خرید پکیج دوربین مداربسته آنالوگ همراه شما خواهند بود. مشاوران فروشگاه تکنیکس با در نظرگرفتن میزان بودجه و محیط کاربری شما بهترین ترین گزینه ها را به شما معرفی خواهند کرد.

بعد از خرید نصابان ما با حضور در محل به راه اندازی سیستم و آموزش های لازم برای کاربری راحت را برای شما شرح خواهند داد. تمامی دوربین های مداربسته در این فروشگاه دارای گارانتی تعویض بوده و کیفیت و اصالت محصولات تضمین می شود. پس از نصب می توانید این کارت را از نصاب شرکت با مهر و امضا دریافت نمایید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید به برقراری تماس با مشاوران ما بپردازید. به این منظور می توانید با شماره تلفن های درج شده در وبسایت تماس گرفته و یا از طریق ارسال پیام در واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید، مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

خرید پکیج دوربين انالوگ

می توان گفت بسیار کاربردی بوده و قیمت آن بسیار مناسب می باشد. چرا که خواهان بسیاری دارد و اکثریت برای خرید آن اقدام می کنند. از آنجایی که در همه جا کاربرد داشته و در مکان های مختلفی کاربرد دارد، خرید آن برای اکثر مردم و حفظ امنیت توصیه می شود. قیمت آن با توجه به کاربرد آن و خواهان زیادی که دارد بسیار مناسب است و البته بستگی به برند آن هم دارد.

بعضی از برند های معروف در حوزه پکیج دوربین مداربسته آنالوگ، قیمت این سیستم را با توجه به دیگر قابلیت ها بالا می برند و انجام اینکار آن ها سبب می شود تا اکثریت افراد از خرید خود داری نمایند. از این رو جهت خرید بهتر است بدانید، قیمت آن بسیار مناسب می باشد، لذا در صورت خرید نگران نباشید. ما می توانیم این اطمینان را به شما خریداران عزیز بدهیم که این محصول موجود در فروشگاه تکنیکس در دسته دوربین مداربسته ارزان نیز قرار گرفته اند، پس با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.