مقالات دوربین مداربسته

لامپ دوربین دار دیجی کالا

دوربین مدار بسته، به شکل لامپ از مدل های جدید در این فناوری است. این دوربین که در یک لامپ پنهان شده است به عنوان یک دوربین امنیتی مفید شناخته می شود. دوربین به یک لامپ استاندارد چسبیده شده و با برنامه رایگان Android/IOS کار می کند پس از نصب آن از هر تلفن یا تبلتی می توانید خانه خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین از صدای دو طرفه نیز پشتیبانی می کند.

خرید دوربین مداربسته لامپی

انواع مختلفی از سیستم های دوربین مدار بسته لامپ شکل وجود دارد که برای نیازهای امنیتی مختلف مناسب هستند. این نوع دوربین در اشکال مختلف از لامپ ثابت گرفته تا دوربین های جعبه ای عرضه می شود. دوربین‌ های لامپی با ترکیب شدن با محیط، نظارت متمرکز را به ‌طور پنهانی ارائه می ‌کنند. از طرف دیگر، یک دوربین مدار بسته لامپی یک راهکار مورد پسند و سریع برای نصب دوربین مخفی ارائه می دهد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

مشخصات و کاربرد لامپ دوربینی دیجی کالا

لامپ دوربین دار دیجی کالا برند تکنیکس را می توان در خانه برای نظارت بر افراد مسن، کودکان و حیوانات خانگی همچنین در ادارات و سایر مکان های عمومی برای جلوگیری از بزهکاری نصب کرد. می تواند صدا، حرکت و بدن انسان را تشخیص دهد و اعلان هایی را در گوشی های هوشمند برای شما ارسال کند.. موتور لامپ دوربین دار دیجی کالا بی سر و صدا کار می کند و چرخش دوربین به صورت بی صدا را بدون هشدار به مزاحمان امکان پذیر می کند. این دوربین ها با طراحی ضد ضربه و بادوام، عملکرد طولانی مدتی را ارائه می دهند. برخی از این نوع دوربین ها حتی به چندین نفر اجازه می دهند فیلم را از چندین دستگاه هوشمند به طور همزمان مشاهده کنند.

لامپ دوربین دار دیجی کالا می تواند در عرض چند دقیقه شروع به کار کند. دوربین های مخفی مختلف دیگری وجود دارد که در اشیاء پنهان می شوند، مانند خودکار، ماوس کامپیوتر، کلید، آهن ربا و غیره نیز می توانند به نظارت نامحسوس به شما کمک کنند. بنابراین، با خرید دوربین کوچک مخفی تکنیکس محیطی امن و مطمئن برای زندگی ایجاد کنید.

امکانات دوربین مدار بسته لامپی

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

خانه جایی است که ما در آرامش در آن زندگی می کنیم. تنها جایی در جهان که احساس امنیت را در ما به ارمغان می ‌آورد خانه است. پس باید در حفظ امنیت آن کوشا باشیم. برند تکنیکس با طیف باورنکردنی دوربین ‌های امنیتی خانگی بی سیم، این مکان امن را برای شما امن ‌تر می‌ کند. ما بادوام ترین، قابل اعتماد ترین و شگفت انگیز ترین مجموعه دوربین های نظارت بی سیم را داریم که خانه شما را به مکانی امن تبدیل می کند. دوربین مدار بسته بی سیم برند تکنیکس برای هر مکانی ایده آل است. قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل با توجه به مدلی که انتخاب می کنید و امکاناتی که می خواهید متفاوت است. همچنین قیمت دوربین مخفی کوچک ببرند تکنیکس از سایر برند ها ارزان تر و کاربردی تر است.