مقالات دوربین مداربسته

قیمت کابل دوربین RG59

قیمت کابل دوربین RG59 همانند سایر کابل های کواکسیال موجود در بازار متغیر است. چون این کابل بر اساس جنس مغزی کابل، جنس شیلد کابل، کیفیت پلاستیک مورد استفاده در روکش سیم و… قیمت گذاری می شود. بهترین جنس و مرغوب ترین کابلی که بیشتر سازمان ها ترجیح می دهند از آن استفاده کنند مدل تمام مس کابل RG59 است. این جنس در واقع گرانترین نمونه موجود در بازار است که کیفیت اتصال و ثبات سیگنال خوبی دارد. اما مدل هایی هم هستند که از ترکیب آلیاژ مس با سایر آلیاژها از قبیل آلومینیوم ساخته شده اند که قیمت پایین تری دارند. فاصله قیمت مدل های مسی با مدل های آلومینیوم تقریبا زیاد است. اگر امنیت برای شما در اولویت باشد بهتر است از مدل های تمام مسی خریداری کنید.

برای استعلام قیمت انواع مدل های متنوع کابل دوربین RG59 اینجا کلیک کنید

قیمت کابل کواکسیال rg59

قیمت کابل کواکسیال rg59 بر اساس مولفه های مهمی از قبیل ساختار کابل، برند تولید کننده، جنس مواد مصرفی در ساخت، متراژ کابل و … تعیین می شود. این کابل در دسته کابل های محبوب کواکسیال قرار دارد که همزمان دیتا و برق را منتقل می کند. با این وجود مشکلی در کیفیت سیگنال به وجود نمی آید. در کنار کیفیت و ظرفیت مناسب انتقال دیتا و تصویر، مقرون به صرفه نیز هست. دوام و سهولت در نصب هم باعث شده تا کلا سیم کشی های گسترده قدیمی و هزینه بر کاملا منسوخ شوند. در منازل و سازمان هایی که از دوربین مدار بسته استفاده می کنند می توان از این کابل برای نصب دوربین استفاده کرد.

قیمت کابل دوربین ترکیبی

مشخصات فنی و قیمت کابل RG59

قیمت کابل دوربین RG59 با توجه به جنس مواد به کار رفته در آن متغیر است. البته اگر نگاهی به کاربردها و مزایای این کابل بیندازیم خواهیم دید که در مقابل کارایی که دارد دارای قیمت مناسبی می باشد. کابلrg59 یا به صورت تمام مسی ساخته می شود و یا برخی از اجزای کابل از آلیاژهای دیگری از قبیل آلومینیوم ساخته شده اند. نمونه هایی که جنس آنها از ترکیب دو آلیاژ استفاده شده از نمونه های تمامی مسی ارزان تر هستند. با این کابل ها کابل کشی دوربین های مدار بسته آنالوگ و آنالوگ HD راحتتر می شود. چون با همین کابل کار تامین برق هم انجام می شود.

کابل های کواکسیال RG59 برای مسافت های کوتاه مناسب هستند و معمولا 60 تا 70 متر را به خوبی پوشش می دهند. هر چه مسافت بیشتر باشد کیفیت تصاویر ارسال به دستگاه DVR هم پایین می آید. البته در نمونه های آلومینیومی این مسافت حداکثر 20 متر است و بعد از آن کابل کارایی مطلوبی نخواهد داشت.

قیمت کابل دوربین ترکیبی چقدر است و چه فاکتورهایی روی قیمت آن تاثیر می گذارند؟ ساخته شدن کابل های کواکسیال در عصر حاضر کمک زیادی به ارتقای ارتباطات کرده اند. یکی از کابل های کواکسیال مدل ترکیبی است که بیشتر برای دوربین های مدار بسته استفاده می شود. این کابل دارای یک کابل کواکسیال معمولی و دو رشته برق برای تامین انرژی مورد نیاز دوربین است. گاها به این محصول، کابل دوربین مدار بسته هم گفته می شود.

قیمت کابل دوربین ترکیبی در مقایسه با کاربرد آن از قبیل کاهش نویز تصاویر، بالا رفتن کیفیت تصاویر و انتقال صحیح اطلاعات در حد نرمال و مقرون به صرفه است. برای مشاهده مدل های متنوع کابل دوربین ترکیبی اینجا کلیک کنید:

مشخصات کابل ترکیبی دوربین

کابل دوربین ترکیبی یا کابلrg59 بیشتر در فرکانس‌های ویدئویی باند پایه، مانند composite video استفاده می شود. قیمت کابل دوربین ترکیبی بر اساس مشخصات کابل و برندهای تولید کننده تعیین می شود. اما به طور کلی این کالا دارای مزایایی از قبیل:

  • کیفیت سیگنال خوب
  • مقاومت بالا در برابر از دست دادن سیگنال
  • پهنای باند بالا
  • انتقال اطلاعات و داده تا فاصله 500 متر
  • ظرفیت بالای انتقال
  • قیمت مناسب است.

فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت کابل کواکسیال دوربین

نوع محصول روی قیمت کابل ترکیبی تاثیر می گذارد. البته موارد متعددی هستند که قیمت کابل کواکسیال دوربین را تحت تاثیر قرار می دهند که برخی از آنها شامل:

  • طول کابلrg59
  • جنس هادی
  • عایق و روکش پلیمری با کیفیت بکار رفته در کابل می باشند. تفاوت در مواد اولیه و آلیاژهای بکار رفته شده در سیم هم مستقیما روی قیمت آن تاثیر می گذارند.

برخی از برندهای تولید کننده به جهت کاهش قیمت کابلrg59 دوربین ترکیبی، آن را تماما از مس تولید نمی کنند و از آلیاژهای دیگری از قبیل آهن یا آلومینیوم در هادی مغزی و شیلد استفاده می کنند. این آلیاژها رسانای کمتری دارند.

قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

قیمت کابل دوربین ترکیبی در نمونه های مختلف متفاوت است. از آنجا که کابل های موجود در بازار شرایط ساخت و کیفیت یکسانی ندارند در نتیجه از لحاظ قیمتی هم متفاوت هستند. قیمت کابل کواکسیال دوربین مدار بسته از گذشته تاکنون دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که هر روز بر استانداردهای صنعتی این محصول افزوده می شود و این مسئله هم در قیمت بی تاثیر نیست.

برای اینکه خرید کابل ترکیبی متناسب با نیاز شما باشد حتما باید قیمت کابل را با مشخصات فنی آن تطابق دهید تا از مقرون به صرفه بودن آن مطمئن شوید. ناگفته نماند که نمونه های تمام مس مرغوب ترین و البته گران ترین کابل های موجود در بازار هستند که از لحاظ کیفیت و کارایی مطلوب تر از سایر کابل ها می باشند. کابلrg59