مقالات دوربین مداربسته

قیمت دوربین لامپی

استفاده از دوربین مدار بسته که به شکل یک لامپ دیواری ایجاد شده است بسیار آسان است و به راحتی با استفاده از یک تلفن همراه، امکان دسترسی بی‌ درنگ به فیلم ‌ها را فراهم می ‌کند. این دوربین امکان نظارت در فضای محافظت شده را تا 360 درجه فراهم می کند. این دوربین برای محافظت از هر چیزی که برای شما مهم است ایده آل است: خانه، ماشین، محل کار و… (قیمت دوربین لامپی)

فیلم ها بر روی کارت TF که جداگانه خریداری می شود ذخیره می شوند و می توانید از تلفن همراه یا رایانه خود به آنها دسترسی داشته باشید. لامپ دوربین دارای جدیدترین فناوری ها مانند:  سنسور حرکت، هشدار ایمیل، فیلمبرداری در شب، اتصال به اینترنت بی سیم و کنترل از راه دور و… را پشتیبانی می کند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

خرید انواع دوربین لامپی

اساساً دوربین لامپی یک  دوربین مداربسته ایده آل است. بنابراین، تصاویر واضح ارائه می دهد. شما می توانید در هر زمان آنچه را که ضبط کرده است، مشاهده کنید. با استفاده از اینترنت به فیلم های ضبط شده و تنظیمات دوربین از هر نقطه از جهان دسترسی خواهید داشت. از انواع دوربین هایی است که در شب فیلم می گیرد و دارای سنسور حرکتی داخلی و عملکرد هوشمند است. همچنین می تواند برای شما اعلان ها را از طریق ایمیل ارسال کند.

ظاهر دوربین لامپی

این دوربین جاسوسی که به شکلی شبیه به یک لامپ استاندارد طراحی شده است، حتی مراقب ترین چشم ها را نیز فریب می دهد. این به شما امکان می دهد ملک خود را 24 ساعت و 7 روز هفته نظارت کنید و زاویه نظارت 360 درجه تضمین می کند که هرگز نقطه کوری نداشته باشید. عملکرد تشخیص حرکت به قابلیت های این دوربین پانوراما می افزاید.

چیزی که در مورد این مدل لامپ دوربین جاسوسی جدید است، استتار استثنایی لنز و LED های دید در شب با فناوری گنجانده شده برای پوشش کامل تصاویر است. شیشه تیره رنگ با انعکاس آینه مانند به هیچ وجه بر وضوح فیلم تاثیر نمی گذارد، در کل این دوربین را برای چشم انسان غیرقابل تشخیص می کند.

قیمت قیمت دوربین لامپی

دوربین جاسوسی پنهان در لامپ یکی از کارآمدترین راه حل‌ های نظارتی است که طولانی ‌ترین دوره ذخیره ‌سازی و ضبط تصاویر را تضمین می‌کند. تنها کاری که باید انجام شود این است که سوئیچ را باز بگذارید تا لامپ برای همیشه روشن بماند. وضوح فیلم HD 720 P است که شفاف ترین فیلمبرداری را برای یک دوربین جاسوسی کوچک پنهان در یک لامپ تضمین می کند .ال ای دی های دید در شب که لامپ دوربین به آن ها مجهز است برای چشم انسان نامرئی هستند و امکان فیلم برداری سیاه و سفید قابل درک در تاریکی را فراهم می کنند و دقیقاً شبیه LED های یک لامپ LED معمولی هستند.

قیمت دوربین لامپی

قیمت دوربین لامپی

قیمت دوربین لامپی دیجی کالا با توجه به نوع و مدلی که دارد تعیین می شود اما در کل می توان گفت که انواع دوربین های برند تکنیکس قیمت مناسبی داشته و کارایی بالایی دارند. چنانچه دوربین خاصی مد نظرتان است می توانید در این وب سایت قیمت آن را به همراه مشخصات کلی که دارد مشاهده کنید.