مقالات دوربین مداربسته

پخش و فروش دوربین مداربسته عمده

در عصر مدرن، دوربین های مدار بسته تقریباً اجتناب ناپذیر هستند و بخش مهمی از نظارت بر هر مکانی به شمار می روند. اگر در مورد نوع دوربین مناسبی که به دنبال آن هستید مطمئن نیستید باید بدانید که هر کدام از این دوربین ها ویژگی ها و مزایای مختلفی دارند. شرکت تکنیکس وارد کننده دوربین مداربسته از چین در زمینه فروش دوربین مداربسته بصورت عمده در خدمت شما عزیزان میباشد.

  1. دوربین ‌های دارای فناوری مادون قرمز وجود دارند که به فیلم ‌برداری حتی در تاریکی کمک می ‌کنند. آنها بسیار گران هستند و می توان از آنها در مکان های با امنیت بالا مانند بانک ها، ادارات دولتی و غیره استفاده کرد.
  2. دوربین های IP نیز به عنوان دوربین های تحت شبکه شناخته می شوند و می توانند فیلم زنده از مکان مورد نظر را ارائه دهند که از هر نقطه ای در جهان قابل دسترسی است.
  3. دوربین های مداربسته بی سیم برای اتاق های امنیتی، سالن های ارائه و غیره ایده آل هستند و به راحتی قابل نصب هستند. به دلیل اتصال از طریق اینترنت، فیلم‌ ها را می ‌توان فوراً از هر نقطه مشاهده کرد.
  4. دوربین های HD نمای شفافی را ارائه می دهند و در مقایسه با انواع دیگر دوربین ها بی نظیر هستند. این نوع از دوربین های مدار بسته برای مکان هایی با امنیت بالا ایده آل هستند زیرا به شناسایی آسان افراد کمک می کنند.
  5. دوربین های بزرگتری نیز وجود دارند. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی از راه دور به راحتی قابل مشاهده هستند. آن ها برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند زیرا می توانند گرما، گرد و غبار، باران را تحمل کنند و تمام شرایط آب و هوایی تحمل کنند.

دوربین مداربسته عمده تکنیکس

تکنیکس شرکتی است که در زمینه سیستم امنیتی و دوربین مداربسته به سرعت در حال رشد است. ما دوربین های مدار بسته، لوازم جانبی و تمامی محصولات مرتبط با سیستم های امنیتی را ارائه می دهیم. دفتر مرکزی ما در تهران است.

خدماتی که ما ارائه می دهیم:

  • خدمات دوربین امنیتی
  • فروش جزیی و عمده دوربین مداربسته
  • نصب دوربین مداربسته
  • وارد کننده دوربین مداربسته در تهران

کارشناسان حوزه فروش دوربین مداربسته عمده تجربه زیادی در سرویس دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی دارند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

خرید عمده دوربین مداربسته / خرید انواع دوربین مدار بسته :

ما انواع و اقسام دوربین های مدار بسته با کیفیت های برتر را برای فروش ارائه می دهیم. دوربین ‌های امنیتی ما ویژگی ‌های درجه یکی مانند:

  • تصویربرداری با وضوح بالا
  • دید در روز/شب
  • LED های مادون قرمز
  • لنزهای وریفوکال
  • تصویربرداری حرارتی
  • اتصال بی سیم
  • فوکوس خودکار و غیره دارند.

با توجه به نیاز شما، ما طیف گسترده ای از مجموعه دوربین ها را در اختیار داریم، چه به دنبال دوربین مداربسته برای خانه، ادارات، آپارتمان ها، موسسات، صنایع و غیره باشید و چه به دنبال خرید دوربین مداربسته عمده هستید ما کنار شما برای ارائه خدمات هرچه بهتر حضور داریم.

فروش همکار دوربین مداربسته

همانطور که سیستم های دوربین مداربسته در ایران در حال رشد هستند، فرصت بزرگی برای مشاغل جدید وجود دارد. ما همچنین دوربین های  مدار بسته را به صورت عمده در تهران ارائه می دهیم . اگر در حال کسب درآمد هستید یا مایل به راه اندازی کسب و کار دوربین مداربسته هستید، ما دوربین مدار بسته را با نرخ ارزان و تخفیف های زیاد ارائه می دهیم.

عمده فروشی دوربین مداربسته

از آنجایی که دوربین ها روی یک شبکه ارتباطی بی سیم کار می کنند، این سیستم به نام مدار بسته شناخته می شود. دوربین های مدار بسته به دلایل بی شماری بسیار مفید هستند و تقریباً در هر بخش و کسب و کاری استفاده می شوند. تمام صنایع، کارخانه ها، مدارس، دانشگاه ها، منازل مسکونی، املاک خصوصی، مؤسسات دولتی، مراکز خرید و تقریباً در هر مکان ممکن از دوربین مدار بسته استفاده می شود. این دوربین ها همچنین در جاده ها یا نزدیک چراغ های راهنمایی به منظور نظارت بر جریان ترافیک و همچنین برای بررسی رانندگی ها یا تصادفات استفاده می شوند.

عمده فروشی دوربین مدار بسته

هدف اصلی از داشتن دوربین مداربسته این است که می تواند به نظارت هرچه بهتر هرمکانی که می خواهید کمک کند. تعدادی نمایندگی وجود دارد که دوربین ها را به صورت آنلاین می فروشند یکی از نمایندگی ها ، عمده فروشی دوربین مداربسته برند تکنیکس در ایران است. این نمایندگی به عنوان وارد کننده دوربین مدار بسته از چین فعالیت خود را از سال 1388 تا کنون آغاز کرده است.

وارد کننده دوربین مداربسته در تهران

ما برای مشتریان خود ارزش قائلیم و آنها را بزرگترین دارایی خود می دانیم. بر این اساس بهترین و با کیفیت ترین دوربین ها با بهترین قیمت را برای شما وارد می کنیم.

وظایف کاری ما در قبال فروش محصولات:

  • اجرای فرآیند فروش از جستجوی مشتری تا تحویل محصولات
  • استراتژی هایی برای آسان کردن دستیابی به فروش محصولات انجام می شود.
  • محصولات به روز بازار سریعا در دسترس قرار خواهند گرفت.
  • سطح بالایی از رضایت مشتری را حفظ خواهیم کرد.
  • ارتباط طولانی مدت با مشتریان حفظ می شود.
  • توانایی نشان دادن کیفیت محصولات فروش انجام می شود.
  • شکایات مشتریان حل و فصل خواهند شد.

وارد کننده دوربین مداربسته از چین

دوربین مدار بسته وارداتی از چین با طرح ‌های منحصر به ‌فردی عرضه می ‌شوند . استفاده از این دوربین ها سودمند است زیرا راه حل امنیتی مقرون به صرفه و قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهند. به شما این امکان را می دهند تا با استفاده از اینترنت یا دستگاه های شبکه به سیستم امنیتی خود دسترسی داشته باشید. همچنین دارای سنسورهای متعددی است که به شما کمک می کند تا یک منطقه بزرگ را تحت نظارت داشته باشید که معمولاً به چندین دوربین نیاز دارد. علاوه بر این، نصب این دوربین تحت شبکه آسان است زیرا فقط یک کابل دارد که هم به عنوان کابل دیتا و هم به عنوان کابل برق عمل می کند. این دوربین ها به کاربران اجازه می دهند تا بدون جلب توجه اتاق را زیر نظر بگیرند. تنها زمانی فعال می شوند که حرکتی در اتاق تشخیص دهند. علاوه بر این، می توانید دوربین های مداربسته وارداتی از چین خریداری کنید که تصاویر محیط را ضبط و ذخیره می کنند.

فروش دوربین مدار بسته عمده

شرکت تکنیکس به عنوان یک وارد کننده دوربین در تهران و عمده فروشی دوربین مداربسته فعالیت می کند. این شرکت با سال ها تجربه و دارا بودن کارشناسان متخصص در این زمینه هم به فروش عمده دوربین مداربسته و هم به فروش تجهیزات این محصولات با مناسب ترین قیمت ها می پردازد.