مقالات دوربین مداربسته

دوربین لامپی سیم کارت خور

دوربین لامپی سیم کارت خور که با نام های مختلفی چون دوربین لامپی بی سیم ، دوربین لامپی وای فای و وایرلس شناخته می شود جدید ترین نسل دوربین مدار بسته است که کابل برق مورد نیاز خود را از طریق سوئیچ لامپ تهیه می کند. نصب این دوربین ها خیلی آسان و سریع است. با داشتن این دوربین دیگر به مودم نیاز پیدا نخواهید کرد. کافیست یک سیم کارت درون این دوربین قرار داده و هر کجای دنیا که خواستید تصاویر ارسال می شوند. این دوربین به عنوان یک وای فای می تواند عمل کند و به دیگر دستگاه ها مانند موبایل و کامپیوتر اینترنت پر سرعت بدهد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

دوربین لامپی سیم کارت خور

خرید دوربین لامپی سیم کارت خور

ظاهر دوربین لامپی سیم کارت خور شبیه به لامپ های ال ای دی جدید است. این دوربین در یک مکان تا 80 متر مربع می تواند کارایی خود را نشان دهد. یک دوربین از نوع لامپی سیم کارتی به اندازه 4 دوربین معمولی محیطی کارایی دارد. قیمت دوربین لامپی سیم کارت خور برند تکنیکس با توجه به نوع و امکاناتی که می خواهید متغیر است . در کل با انتخاب دوربین از برند تکنیکس از لحاظ قیمت و کیفیت ضرر نخواهید کرد.

دوربین مداربسته می تواند یک وسیله جانبی بسیار مفید برای محافظت از یک فضای داخلی یا خارجی خاص باشد. دوربین سیم کارتی دارای مزایا و فواید متعددی است که خوب است قبل از خرید آنها را در نظر بگیرید. لامپ های دوربین دار به حفظ سطح بالایی از امنیت، جلوگیری از جرایم و محافظت از افرادی که در محیط مربوطه زندگی می کنند یا فعالیت خود را انجام می دهند، کمک می کند. اگر می‌خواهید چنین تجهیزاتی را خریداری کنید، نسخه‌ های حرفه‌ای و با کارایی بالا را با قیمت ‌های مقرون به صرفه انتخاب کنید . با دقت در سایت نمایندگی برند تکنیکس تحقیق کنید ، گزینه های موجود را تجزیه و تحلیل کنید و سپس بهترین دوربین را بخرید.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

آیا دوربین مدار بسته لامپی دیجی کالا  دید در شب خوبی دارد؟

دید در شب یکی از رایج ترین کاربردهای دوربین لامپی سیمکارتی در فضای باز است . برای دریافت تصویری با کیفیت بالا، باید دوربینی با فناوری مادون قرمز ( IR ) خریداری کنید. بسیاری از مدل ها دارای یک سوئیچ داخلی هستند که به طور خودکار فناوری مادون قرمز را بسته به شرایط نور فعال و غیرفعال می کند. تعداد LED های مادون قرمز استفاده شده در لامپ های دوربین دار به تعیین فاصله دید در شب دوربین کمک می کند. / دوربین مدار بسته لامپی دیجی کالا

مشخصات دوربین لامپی سیم کارت خور و ظرفیت ذخیره سازی تصویر دوربین لامپی چقدر است؟

اگر می خواهید پخش ویدیو را در اطراف خانه خود تماشا کنید، به دوربینی با قابلیت ذخیره سازی محلی یا ضبط ابری نیاز دارید. اکثر دوربین‌ های لامپی قابلیت ضبط دارند و دارای یک اسلات داخلی SD یا microSD هستند که امکان ضبط فضای کافی را فراهم می‌کنند. یک سیستم دوربین نظارتی مبتنی بر رایانه، ویدیو را روی هارد دیسک رایانه شخصی ضبط می‌کند و مرور تاریخچه ویدیو را سریع و آسان می‌کند.