مقالات دوربین مداربسته

دوربین خورشیدی گردون 360 سیمکارتی 4g

دوربین خورشیدی گردون 360 سیمکارتی 4g به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از اینترنت در صورت تمایل به سیستم امنیتی خود دسترسی داشته باشید. همچنین دارای سنسورهای متعددی است که به شما کمک می کند تا یک منطقه بزرگ را تحت نظارت داشته باشید که معمولاً به چندین دوربین نیاز دارد. علاوه بر این، نصب این دوربین تحت شبکه آسان است. زیرا فقط یک کابل دارد که هم به عنوان کابل دیتا و هم به عنوان کابل برق عمل می کند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

مشخصات دوربین خورشیدی گردون 360 سیمکارتی 4g

  • تعیین سطح

در مورد قرار دادن دوربین مداربسته خورشیدی خود باید به دو نکته توجه کنید. اولین مورد جایی است که می خواهید دوربین نصب شود . دومین مورد جایی است که پنل خورشیدی باید برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار گیرد. برای اینکه دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی خود را فعال و روشن نگه دارید، به ساعات اوج خورشید برای شارژ کامل آن نیاز دارید. پیک ساعات خورشیدی به ساعتی گفته می شود که در آن خورشید 1000 وات برق در هر متر مربع ارائه می دهد. این اندازه گیری به شدت نور خورشید اشاره دارد، نه مدت زمانی که خورشید می تابد.

ساعات اوج خورشید معمولا زمانی رخ می دهد که خورشید در بالاترین نقطه خود قرار دارد. بسته به فصل و مکان می تواند متفاوت باشد. یکی از دستورالعمل‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا حد امکان از انرژی خورشیدی استفاده کنید عبارت است از قرار دادن پنل خورشیدی خود در نقطه‌ای رو به جنوب که حداقل شش ساعت در روز نور کامل خورشید را دریافت کند. بسته به طول کابلی که دوربین شما را به پنل متصل می کند، ممکن است لازم باشد انتخاب خود را برای قرار دادن دوربین تنظیم کنید. توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد خرید دوربین مداربسته خورشیدی، محل دوربین مورد نظر خود را شناسایی کنید.

رتبه بندی ضد آب و هوا

وقتی روی یک دوربین مدار بسته در فضای باز برای ایمن نگه داشتن خانه و خانواده خود حساب می کنید، باید مطمئن شوید که می تواند در مقابل هر آب و هوایی مقاومت کند. هر دوربین خورشیدی در فضای باز که ما توصیه می کنیم دارای رتبه بندی ضد آب و هوا است. این رتبه بندی به شما امکان می دهد بدانید که چقدر دوربین در برابر گرد و غبار و آب مقاومت می کند. رتبه ‌بندی ضد آب و هوا، دستگاه‌ها و پوشش دستگاه را بر اساس میزان گرد و غبار و آبی که می‌تواند وارد دستگاه شود رتبه‌بندی می‌کند.

استاندارد های دوربین خورشیدی گردون 360 سیمکارتی 4g

  • استانداردهای آب

استانداردهای آب برای دوربین مدار بسته از IPX0 که محافظت صفر در برابر آب را ارائه می دهد تا IPX7 را شامل می شود که به این معنی است که محصول می تواند 30 دقیقه غوطه ور شدن را در عمق یک متری آب تحمل کند. یک رتبه IPX8 وجود دارد که توسط سازنده بهتر از IPX7 تعریف شده است.

  • استانداردهای گرد و غبار برای دوربین خورشیدی گردون 360 سیمکارتی 4g

استانداردهای گرد و غبار برای دوربین مدار بسته از IPX0 که نشان دهنده عدم محافظت در برابر گرد و غبار و سایر اجسام وارد دستگاه تا IPX6 است، به این معنی است که دستگاه در برابر گرد و غبار و سایر اشیاء غیر قابل نفوذ است.