مقالات دوربین مداربسته

خرید دوربين مدار بسته مخفي

چه برای استفاده شخصی و چه برای استفاده حرفه ای، مهم است که دوربين مدار بسته مخفي را انتخاب کنید که برای شما و نیازهای شما مناسب باشد. بهترین دوربین ‌های نظارتی در فضای باز برای خانه ‌ها می ‌توانند با ارائه مجموعه‌ ای از چشم ‌های اضافی در داخل و خارج از خانه، آرامش بیشتری به شما بدهند. این دوربین ها هم در روز و هم در شب کار می کنند . هنگامی که فرد یا چیزی را شناسایی می کنند، هشداری را در گوشی هوشمندتان به شما ارسال می کنند.

معرفی محصول دوربين مدار بسته مخفي

دوربین مداربسته (Closed Circuit Television) به استفاده از دوربین های ویدئویی برای انتقال سیگنال از مکانی به یک مکان خاص به تعداد محدودی مانیتور اشاره دارد. دوربین مدار بسته به عنوان سیستم نظارت تصویری نیز شناخته می شود. سیستم‌ های دوربین مدار بسته قدیمی ‌تر از مانیتورهای سیاه و سفید با وضوح پایین و بدون تعامل استفاده می ‌کردند، اما دوربین ‌های مداربسته پیشرفته از تجهیزات DVR و NVR، وضوح بالا و عملکردهای هوشمند برای ضبط تصاویر استفاده می‌ کنند.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

انواع دوربين مدار بسته مخفي

نوع دوربین های مخفی باید با توجه به نیاز شما انتخاب شوند. بنابراین، شما می توانید بین دوربین های جاسوسی که باید مخفی باشند و دوربین های مبدل یک مورد انتخاب کنید. دوربین‌ های مبدل می ‌توانند دوربین ‌های مخفی باشند که می ‌توان آن‌ها را در خانه یا محل کار استتار کرد. همچنین دوربین جاسوسی کوچک دوربین هایی هستند که می‌توانید آنها را به راحتی از دید عموم مخفی کنید.

کجا می توان کوچکترین دوربین مخفی را قرار داد

دوربین‌ های جاسوسی را می ‌توان در هر جایی که به آن ‌ها نیاز دارید قرار داد: در خانه، ماشین، اداره و… دوربین های مبدل به شکل ساعت، خودکار، چوب لباسی، کراوات، عینک آفتابی به راحتی قابل استفاده هستند.

انواع اتصالات برای این محصول

بسته به اتصال، دو نوع دوربین کوچک مخفی وجود دارد: با Wi-Fi یا با بدون آن و به صورت سیمی. مورد اول به اتصال اینترنت بی سیم پایدار نیاز دارد و امکان مشاهده در هر زمان از طریق یک برنامه تلفن همراه را به شما ارائه می دهد. اما با خرید دوربین به صورت سیمی به یک کارت SD برای ذخیره اطلاعات نیاز دارید و می توانید از طریق کنترل از راه دور از این دوربین استفاده کنید.

نحوه انتخاب و خرید دوربين مدار بسته مخفي

وقتی دوربین مخفی را انتخاب می کنید، باید در مورد مشخصات آن تصمیم بگیرید. علاوه بر ظاهر و نوع اتصال، باید نوع منبع تغذیه و کیفیت رزولوشن را انتخاب کنید. اگر دوربین ‌های جاسوسی را انتخاب کنید که از باتری استفاده می‌کنند، می‌توانید آن‌ها را به هر کجا و در هر زمان منتقل کنید. با این حال، موقعیت یابی دوربین های مداربسته AC دشوارتر است، اما برای ضبط طولانی مدت مناسب هستند.

شما می توانید بهترین قیمت های دوربين مدار بسته مخفي را به صورت آنلاین در وب سایت تکنیکس بیابید زیرا ما روزانه پیشنهادات جدیدی داریم که می توانید از آنها بهره مند شوید. در این فروشگاه اینترنتی این امکان را دارید که از بین مدل های متعدد دوربین مخفی با قیمت مناسب انتخاب کنید. می توانید با خرید دوربین مخفی با مشخصات عالی نتیجه حرفه ای بگیرید.