مقالات دوربین مداربسته

دوربين مدار بسته كوچك وایفای

دوربين مدار بسته كوچك فلتی در ساخت ربات ‌ها و ماشین ‌آلات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با وجود داشتن سایز کوچک قابلیت ‌های زیادی داشته و باعث شده به یک دوربین ‌مخفی نامحسوس و کاملاً پیشرفته و باکیفیت بالا تبدیل شود. دوربین فلتی کوچک را می ‌توان در دسته‌ بندی دوربین ورزشی نیز قرار داد. این دوربین گزینه مناسبی برای فیلم ‌برداری از فعالیت ‌های ورزشی است.

دوربين مدار بسته كوچك مخفی بیسیم

با خرید دوربین مخفی کوچک  به تمامی نیازهای حفاظتی خود پاسخ می‌ دهید. این دوربین یک دوربین مستقل بوده و به هیچ‌ گونه سیم ‌کشی نیاز ندارد. می ‌توانید از طریق وای ‌فای از تصاویر ارسال‌ شده توسط این دوربین استفاده کنید. با استفاده از دوربین فلتی به ‌صورت کاملاً آنلاین و فوری تصاویر مربوط به مکانی که می‌ خواهید را از هر جای کره زمین که باشید می‌ توانید مشاهده کنید. دیدن تصویر و صدای محیط به ‌صورت آنلاین با استفاده از این دوربین برای شما مهیا می‌ شود. دوربین فلتی با نام دوربین دکمه‌ ای نیز معرفی ‌شده است. امکان استفاده از این دوربین در خودرو برای جلوگیری از سرقت نیز وجود دارد.

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

دوربين مدار بسته كوچك

قابلیت ‌های دوربين مدار بسته كوچك فلتی

  • این دوربین نسبت ‌به ابعادی دارد که دارد قابلیت ‌های فوق ‌العاده ‌ای به شما ارائه می ‌دهد. قیمت دوربین کوچک فلتی بسیار مقرون به صرفه بوده و به درد هر کاری می خورد.
  • از دیگر نکاتی که دوربین فلتی کوچک را از دیگر دوربین‌ ها متمایز می ‌کند قابلیت دید در شب آن است. این دوربین در شب هیچ نوری از خود ساطع نکرده و قابل ‌مشاهده نخواهد بود پس به‌ راحتی می ‌توانید این دوربین کوچک را در هر مکانی که می‌ خواهید جاسازی کنید.
  • برای فیلم‌ برداری بهتر در تاریکی مطلق بهتر است تا یک نور بسیار کم مانند چراغ خواب برای این دوربین روشن نگه‌ داشت تا بتواند فیلم ‌برداری های لازم را انجام دهد.
  • یکی دیگر از نکات قابل اهمیت این دوربین نسبت ‌به دوربین ‌های دیگر این است که این دوربین با شارژ حدوداً پنج‌ ساعته توانسته بیشترین شارژ دوربین مدار بسته بی ‌سیم را به خود اختصاص دهد.
  • قابلیت‌ های دیگری مانند وای ‌فای داخلی، باتری داخلی، رم و میکروفون هم توانسته این دوربین را از دیگر دوربین ‌ها متمایز کند.

قیمت دوربین مخفی کوچک رم خور

 برای خرید دوربین فلتی مارک تکنیکس می ‌توانید از طریق همین وب‌ سایت اقدام کنید. قیمت دوربین فلتی کوچک رم خور نسبتاً مناسب و ارزان است. این دوربین وای ‌فای درونی دارد و بدون نیاز به مودم و روتر می‌ توانید با آن تعامل داشته باشید. وای فای این دوربین تا برد ۸۰ متر کار می ‌کند. دوربین فلتی مدل تکنیکس دارای کیفیت بالا است و تا کیفیت ۱۰ مگاپیکسل و ۱۲۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند. در صورت پر شدن کارت حافظه این قابلیت را دارد که تصاویر جدید را جایگزین تصاویر قدیمی کند. می ‌توانید دوربین را تنظیم کنید تا در ساعت مشخصی روشن شود و شروع به ضبط کند. این حالت را حالت ضبط حلقه ‌ای می ‌گویند .