مقالات دوربین مداربسته

لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته تکنیکس

وقتی به نظارت فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ معمولاً ما به دنبال یافتن دوربین های عالی برای ضبط ویدیوهای با کیفیت بالا فکر می کنیم .با این حال، یک سیستم امنیتی پیشرفته ممکن است چیزی بیش از ردیابی حرکت انسان باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل و املاک نیز باید از خودروهایی که وارد و خارج از  مکان خود می شوند، مراقبت کنند. اگر به دنبال دوربین امنیتی برای ثبت و ضبط شماره پلاک خودرو هستید، خوش شانس هستید. ما به عنوان نماینده انحصاری برند تکنیکس این دوربین را به صورت عمده و جزیی برای شما داریم. لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

دوربین امنیتی تشخیص پلاک چیست؟


 اگر تا به حال از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی پیامک جریمه دریافت کرده اید، احتمالاً با فناوری دوربین پلاک خوان آشنا هستید. در ظاهر ممکن است این دوربین ها آزاردهنده به نظر برسند، اما دوربین های پلاک خوان در موارد دیگر مانند نصب دوربین پلاک خوان در پارکینگ ها مفید هستند. در این بخش به لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته از برند پرطرفدار تکنیکس می پردازیم.

قیمت دوربین پلاک خوان پارکینگ

فناوری ALPR برای خواندن پلاک ‌ها در هنگام حرکت سریع، یا در شرایط آب و هوایی نامساعد طراحی شده است. به طور معمول، دوربین های پلاک خوان توسط مجریان قانون برای یافتن وسایل نقلیه درگیر در فعالیت های مجرمانه یا اعمال دیگر استفاده می شود. سپس می توانند این اطلاعات را با سایر نهادهای عمومی به اشتراک بگذارند تا مردم را ایمن نگه دارند. اما همانطور که گفتیم فناوری دوربین پلاک خوان نه تنها در اجرای قانون مفید است، بلکه می تواند توسط مشاغل خصوصی نیز استفاده شود. برای مثال، گاراژهای پارکینگ می‌ توانند از آن‌ ها برای نظارت بر پرداخت ‌ها و مدت اقامت استفاده کنند و حراست های ساختمانی ممکن است از آن‌ ها برای اهداف امنیتی استفاده کنند. مالکان خانه همچنین می ‌توانند فناوری ALPR را برای امنیت نصب کنند. لیست قیمت دوربین پلاک خوان در وب سایت تکنیکس موجود است. این لیست به صورت روزانه به روز رسانی می شود.

لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته

دوربین پلاک خوان گران قیمت نخرید

اگر کسب‌ و کار شما در دسته ‌ای قرار می‌گیرد که دوربین پلاک خوان را ضروری می‌دانید، اولین چیزی که می‌بینید را نخرید. بسیاری از شرکت ‌ها دوربین‌ های پلاک‌ خوان را پر سر و صدا تبلیغ می‌کنند، اما حقیقت این است که اکثر برندهایی که دوربین مدار بسته پلاک خوان  طراحی می کنند، دقت متوسطی دارند. 

نتیجه گیری

با دوربین های مدار بسته تکنیکس می‌توانید بهترین دوربین پلاک‌ را داشته باشید. نصب این دوربین ها آسان است. ناگفته نماند در بیشتر موارد، به خصوص اگر وسایل نقلیه خیلی سریع حرکت نکنند، هر دوربین IP می تواند این کار را انجام می دهد اما کار دوربین پلاک خوان تخصصی تر و دقیق تر و بدون ریسک است. پس با خرید دوربین مختص پلاک خوان می توانید امنیت را به هرجایی که می خواهید برگردانید. ما در این وب سایت عمده فروشی انواع دوربین ها را نیز انجام می دهیم. می توانید لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته را در هر کجا که هستید با یک کلیک ساده تماشا کنید.