مقالات دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مدار بسته تکنیکس

دوربین های AHD دوربین های آنالوگ با کیفیت بالا (AHD) یک گزینه کاربردی و پیشرفته برای برنامه های امنیتی تجاری و خانگی شما هستند. به طور کلی، دوربین های AHD به شما امکان می دهند که با دستگاه های خود و کابل های کواکسیال استاندارد صنعتی، فیلم های ویدیویی با کیفیت بالا را ضبط کنید/ لیست قیمت دوربین مدار بسته

برای ارتباط با واتساپ کارشناس فروش شرکت روی این لینک کلیک کنید

ویژگی های دوربین ahd

مزیت اصلی AHD این است که می ‌توان با استفاده از رایج‌ ترین روش اتصال، به فیلم‌ برداری HD و  720p و   p 1080برسید. این دوربین ها را می توان به راحتی به یک یا چند مانیتور کامپیوتر یا به یک DVR (ضبط ویدئوی دیجیتال) متصل کرد.

AHD همچنین وضوح بهتری را در شرایط نور کم به ارمغان می آورد. در واقع، برخی از دوربین ها دارای دید در شب IR هستند تا بتوانید تصاویر را با وضوح حتی در فاصله دور ببینید. رنگ ها به ویژه در مناطقی که منابع نوری متعددی وجود دارد را می تواند بهتر نشان دهد.

بهترین دستگاه dvr

ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال با استفاده از کابل کواکسیال استاندارد به راحتی به دوربین های AHD متصل می شوند. این یکی از رایج ترین روش ها برای تجهیزات اتصال دوربین مداربسته است. به این ترتیب، می ‌توان از دستگاه‌ های DVR برای مصارف تجاری یا خانگی استفاده کرد. سایر ویژگی‌هایی که معمولاً در دستگاه های dvr  دیده می ‌شوند شامل پشتیبانی از دوربین‌ های آنالوگ، فشرده‌ سازی ویدیو برای ذخیره‌ سازی بیشتر، پورت ‌های اتصال برای صفحه کلید و ماوس USB و …  هستند.

لیست قیمت دوربین مدار بسته

خرید دستگاه dvr

ما به عنوان یک تامین کننده معتبر تجهیزات دوربین مدار بسته در تهران، به مشتریان اطمینان می دهیم که دستگاه های ما برای هدف شما مناسب هستند و در عین حال ارزش زیادی دارند. ما برند تکنیکس را در اختیار داریم تا شما مطمئن شوید بهترین عملکرد را با بودجه خود به دست می آورید. قیمت دوربین ahd برند تکنیکس نسبت به سایر برند ها مناسب تر بوده و کیفیت بالایی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های DVR و  AHD یا صحبت با یکی از اعضای تیم ما در مورد نیاز خود، می توانید با ما در تماس باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا دستگاه ahd و DVR مناسبی را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین لیست قیمت دوربین مدار بسته به صورت روزانه آپدیت شده  و می توانید هرآنچه نیاز دارید را در این وب سایت همراه با قیمت آن مشاهده کنید.

نتیجه

اکثر دوربین های امنیتی عملکردهای اولیه یکسانی را انجام می دهند – آنها یک رویداد را شناسایی می کنند، رویداد را ضبط می کنند و یک هشدار برای شما ارسال می کنند – اما همه دوربین ها این عملیات را به یک شکل انجام نمی دهند. برخی از دوربین ها دارای ویژگی های خاصی هستند که فراتر از این اصول اولیه است. در اینجا با برخی از ویژگی‌ های رایج دوربین مدار بسته ahd  آشنا شدیم و اهمیت آن را بیان کردیم. لیست قیمت دوربین مدار بسته ahd را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.