مقالات دوربین مداربسته

خرید دوربین خورشیدی

چرا دوربین خورشیدی را انتخاب کنیم؟

اگر یک یا چند دوربین وای فای کوچک پنل خورشیدی نصب کنید، تمام وسایل شما ایمن تر خواهند شد. اگر تصمیم به خرید چنین دوربینی دارید، باید چندین ویژگی را در نظر بگیرید. بسته به منطقه ای که دوربین باید پوشش دهد، باید رزولوشن را با دقت انتخاب کنید. در کل، هر مگاپیکسل برای دوربین می تواند تا 12 متر را پوشش دهد.

زاویه دید عامل دیگری است که تعداد دوربین های مورد نیاز شما را تعیین می کند. در مقایسه با مینی دوربین ‌های نظارتی سنتی فضای باز، دوربین‌ سولار این مزیت را دارد که در صورت قطع برق، ضبط متوقف نشود. بسیاری از این دوربین ها مجهز به سنسور حرکت هستند، به طوری که تنها زمانی روشن می شوند که حضور یک فرد را “احساس” کنند، در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش زمان کار می شوند.

دوربین مینی پنل خورشیدی

دوربین مینی می تواند با قرار دادن سیم کارت G4 کاملاً مستقل شود و در دور افتاده ترین ترین مکان ها مانند مزارع، کارگاه های ساخت و ساز یا شکار مورد استفاده قرار گیرد.

با مینی دوربین مدار بسته پنل خورشیدی چه روز باشد چه شب، هر چیزی را که در اطراف حرکت می کند را می توانید ببینید. این دوربین از یک برنامه آنلاین بهره می برد که می توانید آن را روی تلفن / تبلت یا لپ تاپ خود نصب کنید. تنها نیاز است به اینترنت وصل شوید سپس می بینید نزدیک خانه شما چه اتفاقی می افتد.

دوربین مداربسته پنل خورشیدی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دوربین سولار دارای مزیت بزرگ مستقل بودن از شبکه برق است. استقلال آن به خاطر ظرفیت باتری داخلی است. اما برای اینکه واقعا مستقل باشد باید یک سیم کارت نیز داشته باشد.

دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته پنل خورشیدی در چه دمایی کار می کند؟

اکثریت قریب به اتفاق دوربین خورشیدی اگر در معرض دمای کمتر از 15 – درجه سانتیگراد و بالاتر از 50 درجه سانتیگراد قرار نگیرند، با پارامترهای بهینه کار می کنند. این درجه تقریباً برای همه دوربین های نظارتی معتبر است.

آیا دوربین های نظارت پنل سولار در شب نیز کار می کنند؟

بله. این دوربین ها مجهز به باتری هایی با ظرفیت های مختلف هستند که حتی اگر خورشید در ابرها پنهان شده باشد یا شب باشد نیز کارایی لازم را دارد. حتما ظرفیت باتری دوربینی را که می خواهید بخرید را بررسی کنید.

آیا می توان از طریق تلفن یا تبلت به دوربین خورشیدی دسترسی داشت؟

بله. مانند سایر انواع دوربین های مداربسته ریز ، به کمک اینترنت نیز می توان به آنها دسترسی داشت. در صورت اتصال به اینترنت با سیم‌کارت 4G یا استفاده از شبکه Wi-Fi، اگر برنامه اختصاصی دوربین را نصب کرده باشید، می‌توانید به تصاویر دسترسی پیدا کنید.

چگونه دوربین مداربسته پنل سولار را نصب کنیم؟

هنگام نصب دوربین خورشیدی ، باید منطقه ای را که می خواهید نظارت کنید و موقعیت نسبی دوربین با توجه به خورشید را در نظر بگیرید. توصیه می شود دوربین مداربسته را طوری نصب کنید که به شما امکان می دهد پنل سولار را به سمت جنوب قرار دهید. همچنین مراقب باشید که بعد از مدت زمان مشخصی مکانی که دوربین در آن قرار دارد، سایه نشود.