دسته‌بندی نشده

مزایای دوربین مداربسته

مزایای دوربین مداربسته

مزایای دوربین مداربسته

مزایای دوربین مداربسته : امروزه استفاده از دوربین مدار بسته در منزل و محل کار به امنیت و حفظ آرامش کمک شایانی می کند و شما می توانید از تمام نقاط دنیا با استفاده از اینترنت با استفاده از قابلیت انتقال تصویر دوربین مدار بسته به تصاویر زنده و ضبط شده منزل و محل کار خود دسترسی داشته باشید و فعالیت های کارکنان خود را به بهترین نحو مدیریت نمایید، در عصر حاضر مزایای دوربین مداربسته، آنرا به یکی از اولویت های اساسی شرکتها و سازمانها مبدل نموده است.

طریقه نصب دوربین مداربسته

طریقه نصب دوربین مداربسته بدین صورت است که اول باید کابل ترکیبی که شامل کابل کواکسیال و 2 رشته سیم برق می باشد به میزان فاصله دوربین مدار بسته تا دستگاه DVR بریده شود، سپس پوسته کابل کواکسیال باید به نحوی جدا شود که قسمت فلزی مغزی کابل و قسمت رشته ای دور مغزی کابل کواکسیال با هم اتصالی نداشته باشند، در مرحله بعد جهت ادامه روند نصب دوربین مدار بسته می بایست ابتدا و انتهای کابل کواکسیال با استفاده از سوکت BNC به دوربین مدار بسته و سیستم DVR متصل گردد، و در گام آخر برق دوربین با استفاده از آداپتور و 2 رشته سیم برق کابل ترکیبی تامین گردد.

انتقال تصویر دوربین مداربسته با وای فای

انتقال تصویر دوربین مداربسته با وای فای از به صرفه ترین روشهای انتقال تصویر می باشد، در ابتدا  دستگاه DVR و NVR را استفاده از دانگل وای فای به مودم وای فای وصل نموده و نسبت به نصب اپلیکیشن مختص به دستگاه DVR و NVR اقدام می نماییم.

جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته با وای فای بعد از نصب اپلیکیشن مختص دستگاه و ایجاد حساب کاربری و شماره سریال دستگاه DVR یا NVR را در اپلیکیشن ثبت نمایید، بعد انجام مراحل فوق انتقال تصویر دوربین مداربسته با موفقیت انجام گردیده و دوربین مدار بسته شما آنلاین می باشد و شما می توانید از طریق اینترنت بر محل کار یا منزل خود نظارت داشته باشید.

دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی همان طور که از نامش پیداست با استفاده از یک پنل خورشیدی، انرژی مورد نیاز خود را تامین می نماید، انرژی پنل خورشیدی در روز توسط باطری که داخل دوربین مداربسته تعبیه شده ذخیره و شب هنگام مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین مداربسته خورشیدی عمدتاً بی سیم هستند و تصاویر در حافظه داخلی دوربین ذخیره و توسط اپلیکیشن موبایل مشاهده می گردند. 09210979511

انتخاب بهترین کابل برای دوربین مدار بسته

بهترین کابل دوربین مداربسته، کابلی است که بتواند اطلاعات را با کمترین میزان نویز منتقل کند. کابل های کواکسیال یکی از بهترین کابل ها در این زمینه هستند. در ساختار این کابل از شیلدینگ( پوشش فلزی خارجی در اطراف هسته ی کابل) استفاده شده است و این امر باعث افزایش کیفیت سیگنال های انتقالی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *